BILDER ifrån Skellefteå
Moderators: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
Tyckte mig se Putte i mitten av den skara av växjö fans på plats ?!
Såg jag rätt ?
Hur tog ni er upp ? Buss, bil eller flyg ??
Ni vi mötte dem, så gick det en buss här ifrån, men jag var inte med fel dag(vardag & jobb), och sedan urlångt borta
Hur många mil är det mellan Växjö & Skellefteå ?! Från Västerås är det ca. 90 mil tror jag att de som åkte sa att det var ! Ej säker på den frågan (dålig koll för en gångs skull ).
Såg jag rätt ?
Hur tog ni er upp ? Buss, bil eller flyg ??
Ni vi mötte dem, så gick det en buss här ifrån, men jag var inte med fel dag(vardag & jobb), och sedan urlångt borta
Hur många mil är det mellan Växjö & Skellefteå ?! Från Västerås är det ca. 90 mil tror jag att de som åkte sa att det var ! Ej säker på den frågan (dålig koll för en gångs skull ).
Det är trevligt att vara VIKtig
Men det är VIKtigare att vara trevlig
Jepp, det är Putte som du ser på bilden, nykter och välbalanserad.
Den tappra supporterskaran som begav sig av upp till Skellefteå gjorde detta med buss, åkte ifrån Växjö runt 22.00 i torsdags kväll med en sträcka, enkel resa på ca på 120 mil, en resa som ingjuter respekt, men Vi som stannade kvar i Växjö är så glada att vissa av våra representanter åkte upp för att stötta Sveriges framtidslag i hockey, Växjö Lakers. Vi andra skriker lungorna ur oss framför datan istället.
Hoppas att detta mirakel fulländas nu, Vi ska till kvalserien så enkelt är det.
Håll tummarna!
Väl Mött!
/T5!!
Den tappra supporterskaran som begav sig av upp till Skellefteå gjorde detta med buss, åkte ifrån Växjö runt 22.00 i torsdags kväll med en sträcka, enkel resa på ca på 120 mil, en resa som ingjuter respekt, men Vi som stannade kvar i Växjö är så glada att vissa av våra representanter åkte upp för att stötta Sveriges framtidslag i hockey, Växjö Lakers. Vi andra skriker lungorna ur oss framför datan istället.
Hoppas att detta mirakel fulländas nu, Vi ska till kvalserien så enkelt är det.
Håll tummarna!
Väl Mött!
/T5!!
[b][size=134]TALA ÄR GULD - TIGA ÄR SILVER[/size][/b]
Kommenterar bara en sak, och det är att åka 240 mil tur & retur med buss är strongt gjort.
Det andra räcker inte det svenska språket till att komentera Allternativet är då engelska, men det är jag för trött att ens tänka på att göra
Men jag kommer tillbaka senare ikväll
Det andra räcker inte det svenska språket till att komentera Allternativet är då engelska, men det är jag för trött att ens tänka på att göra
Men jag kommer tillbaka senare ikväll
Det är trevligt att vara VIKtig