Förkvalet
Moderators: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
Jag citerar Lenny Eriksson,
"Borås är serieledande, de har hemmaplan och vi slår underifrån. Vi känner en behaglig press och det ska bli underbart att åka till Borås och lura dem på konfekten, säger Lenny Eriksson"
Fan vad jag njuter, Taifs förlust idag är för mig nästan lika tillfredsställande som en Lakersvinst!!
/T5!!
"Borås är serieledande, de har hemmaplan och vi slår underifrån. Vi känner en behaglig press och det ska bli underbart att åka till Borås och lura dem på konfekten, säger Lenny Eriksson"
Fan vad jag njuter, Taifs förlust idag är för mig nästan lika tillfredsställande som en Lakersvinst!!
/T5!!
[b][size=134]TALA ÄR GULD - TIGA ÄR SILVER[/size][/b]
Jag förnimmer en viss tragik i hela den här tråden. Jag vet inte vad jag tycker är värst. Killarna och tjejerna som tryckt upp en t-shirt över idolerna de säger sig avsky, eller supportrarna till idolerna som blir upprörda över detta.
- Min dröm är att varje hockeytokig person, som inte är lakej, skulle ha en sådan t-shirt. I den ligger mycket sanning. Alla vet innerst inne att det bara är en tidsfråga innan Lakers når tronen av Hockey-Sverige. Det tragiska är att man fattat det i Tingsryd först. De har kanske en viss hockeykunskap trots allt?
- Det andra jag tycker är tråkigt att se är bjäfset med Tingsryds -och Trojasupportrarna. Vi har lämnat det bakom oss. Bäst i Kronoberg? Skall vi fastna i det racet? VLH kommer att läggas ner av ren leda. Problemet tror jag är att flera lakers-fans tidigare stött de ovan nämnda lagen. Det är kanske ett dåligt samvete som spökar?
Nej, följ SM-slutspelet istället. Granska lag som Skellefteå, Hammarby, Mora osv. Snart börjar slutspelet i NHL, VM och Worldcup. Låt oss inte simma omkring i ankdammen med Taif och Troja. Vi siktar högre!
- Min dröm är att varje hockeytokig person, som inte är lakej, skulle ha en sådan t-shirt. I den ligger mycket sanning. Alla vet innerst inne att det bara är en tidsfråga innan Lakers når tronen av Hockey-Sverige. Det tragiska är att man fattat det i Tingsryd först. De har kanske en viss hockeykunskap trots allt?
- Det andra jag tycker är tråkigt att se är bjäfset med Tingsryds -och Trojasupportrarna. Vi har lämnat det bakom oss. Bäst i Kronoberg? Skall vi fastna i det racet? VLH kommer att läggas ner av ren leda. Problemet tror jag är att flera lakers-fans tidigare stött de ovan nämnda lagen. Det är kanske ett dåligt samvete som spökar?
Nej, följ SM-slutspelet istället. Granska lag som Skellefteå, Hammarby, Mora osv. Snart börjar slutspelet i NHL, VM och Worldcup. Låt oss inte simma omkring i ankdammen med Taif och Troja. Vi siktar högre!
Ähh... sticker man ut näsan så får man räkna med att nån knäpper till den, så enkelt är det. Det har ju vi åxå fått erfara.
ps. Ramsan skrevs med tanke på RBK...
ps. Ramsan skrevs med tanke på RBK...
Vet inte hur många de var, men kanske bortåt ett tusental, och de lät som tiotusen. Supportrar och spelare och ledare älskade varandra där ute på isen. Det var gott att se på.
- INDIAN #66
- Forumentusiast
- INDIAN #66
- Forumentusiast
Hehe, jo Taif tattarbönderna ska trycka upp tröjor med texten, någorlunda,
"Vi älskar 2 lag, Taif, och det laget som Lakers möter"
Bättre dom lagt dom pengarna på mattekunskaper istället.
Ska man skratta eller gråta??
Jag skrattar, och hela hockeysverige gör likaså
/T5!!
"Vi älskar 2 lag, Taif, och det laget som Lakers möter"
Bättre dom lagt dom pengarna på mattekunskaper istället.
Ska man skratta eller gråta??
Jag skrattar, och hela hockeysverige gör likaså
/T5!!
Last edited by C70T5 on 8 March 2004, 00:31, edited 3 times in total.
[b][size=134]TALA ÄR GULD - TIGA ÄR SILVER[/size][/b]
Gröna brigaden har tryckt upp shirtar med texten:
Jag håller på två lag. TAIF och det lager Lakers möter
Full fokus på sitt lag eller?
Jag håller på två lag. TAIF och det lager Lakers möter
Full fokus på sitt lag eller?
Vet inte hur många de var, men kanske bortåt ett tusental, och de lät som tiotusen. Supportrar och spelare och ledare älskade varandra där ute på isen. Det var gott att se på.
- INDIAN #66
- Forumentusiast
OK, c70t5, buck, nu är jag med
Snacka om mogna "supporters" Vad tror ni?
Är de välkomna på bortastå onsdagkväll ?
ha-ha-ha-ha-ha-ha-ha-ha-ha-ha-ha-ha-ha-ha-ha...............
Snacka om mogna "supporters" Vad tror ni?
Är de välkomna på bortastå onsdagkväll ?
ha-ha-ha-ha-ha-ha-ha-ha-ha-ha-ha-ha-ha-ha-ha...............
Last edited by INDIAN #66 on 8 March 2004, 00:38, edited 1 time in total.
[img]http://www.mittzonen.com/images/avatars/15497267145d5287ee1b30.gif[/img]
- INDIAN #66
- Forumentusiast
-
- c/o LL´s Forum