silly hammers
Moderators: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
silly hammers
dom är roliga i hammers. om dom spelarna vill dit är dom påväg mot elitserien ju silly hammers är det rätta ordet.
http://www.svenskafans.com/hockeyallsve ... sp?id=7522
http://www.svenskafans.com/hockeyallsve ... sp?id=7522
ryktena har färgkoder vilka förklarar deras sannolikhetshalt, kolla längst ner på sidan..
ni var ju i samma situation förra säsongen, då var det andersson som ville hem till växjö.. i år tycks det i vart fall vara en av "de våra" som är på väg hem(ström).. högardh spelar tyvärr nog alldeles för bra nu i slutspelet för att inte ngn elitserieklubb kommer att norpa honom..
o vilka är egentligen ni till att klanka ner på våra "galna" rykten..???!
ni var ju i samma situation förra säsongen, då var det andersson som ville hem till växjö.. i år tycks det i vart fall vara en av "de våra" som är på väg hem(ström).. högardh spelar tyvärr nog alldeles för bra nu i slutspelet för att inte ngn elitserieklubb kommer att norpa honom..
o vilka är egentligen ni till att klanka ner på våra "galna" rykten..???!
- Puck På Pung
- Forumentusiast
Efter vad jag har hört söker paret Jonas Burman med sambo boende i Halmstad redan. Sambon är från Halmstad och vill att barnet ska växa upp där.
Det har jag har från flera olika källor, och från källor som känner spelarna där många också känner Burman från tiden i SAIK.
När det gäller Peter Ström talar mycket för att han kommer tillbaka.
Kakko och Högardh, inte så troligt.
Resten, högst troligt....
Det har jag har från flera olika källor, och från källor som känner spelarna där många också känner Burman från tiden i SAIK.
När det gäller Peter Ström talar mycket för att han kommer tillbaka.
Kakko och Högardh, inte så troligt.
Resten, högst troligt....
hammers- Du behöver inte förklara dig. Silly season är just det - silly. Rykten kommer och går, det ena vildare än det andra. Namedroppingen på den här sidan är totalt utflippad. Jag är nöjd om en miljondel har en gnutta sanning i sig. Ryktena som finns på er är ju helt realistiska jämfört med våra. Ni har ju ingen som är top 3 i sin kategori i VÄRLDEN!
- Puck På Pung
- Forumentusiast
- FenrirofHonkers
- Forumamatör
Silly Season Hammers
Hej på er!
Då är det väl lika bra att jag säger mitt i frågan oxå.
Det är jag som lagt ut samtliga namn och jag har valt att INTE pulblicera alla namn som kommer in till redaktionen. De som publiceras publicerar jag sedan på TRE sätt. Kallt, hett, klart. De som är blåa (kalla) är som sagt inget att ta på större allvar - men självklart är det många som är färgblinda.
Vad gäller Burman så är detta ett rykte som jag fått bekräftat från flertalet källor i Halmstad, en källa i Ljungby och en källa i Växjö.
Visst ser det ut att vara lite väl mycket elitserienamn, men sedan har vi även ett gott samarbete med Frölunda... Visst Kakko och Högardh är riktigt kalla men det är lite jobbigt att ha flera hundra färger. Tre räcker gott?
Det är ju tydligen svårt trots det bara är tre färger?!
Då är det väl lika bra att jag säger mitt i frågan oxå.
Det är jag som lagt ut samtliga namn och jag har valt att INTE pulblicera alla namn som kommer in till redaktionen. De som publiceras publicerar jag sedan på TRE sätt. Kallt, hett, klart. De som är blåa (kalla) är som sagt inget att ta på större allvar - men självklart är det många som är färgblinda.
Vad gäller Burman så är detta ett rykte som jag fått bekräftat från flertalet källor i Halmstad, en källa i Ljungby och en källa i Växjö.
Visst ser det ut att vara lite väl mycket elitserienamn, men sedan har vi även ett gott samarbete med Frölunda... Visst Kakko och Högardh är riktigt kalla men det är lite jobbigt att ha flera hundra färger. Tre räcker gott?
Det är ju tydligen svårt trots det bara är tre färger?!
- Puck På Pung
- Forumentusiast
- INDIAN #66
- Forumentusiast
Är tydligen ett par namn som är riktigt heta på Hammers lista. kolla in länken:
www.bad-boys.nu
www.bad-boys.nu
[img]http://www.mittzonen.com/images/avatars/15497267145d5287ee1b30.gif[/img]
- Puck På Pung
- Forumentusiast