Vet inte hur många de var, men kanske bortåt ett tusental, och de lät som tiotusen. Supportrar och spelare och ledare älskade varandra där ute på isen. Det var gott att se på.
fan vad kul det vore om bhc och xoogs gäng går upp,snart har vi bytt ut den gamla allsvenskan från fyra år tillbaka till de division 1-lag som fanns då med lakers,nybro,västerås o hammers
pantern,mariestad eller tyringe kommer nästa säsong
Behandla folk så att de inte kan göra detsamma mot dig.
Jag är egentligen väldigt nöjd med dagens resultat och det har jag några nära TAIF-supporters att tacka, de har inte levt upp till vad jag begär av dem. Att avundsjukan tar såna steg, gör att jag tycker det känns bra att det tog slut ikväll.
Räven wrote:Jag är egentligen väldigt nöjd med dagens resultat och det har jag några nära TAIF-supporters att tacka, de har inte levt upp till vad jag begär av dem. Att avundsjukan tar såna steg, gör att jag tycker det känns bra att det tog slut ikväll.
så rätt så rätt!
speciellt skadeglad är man ju dessutom när man läst att Monacos lag egentligen är för BRA för div 1...
säger bara:
Bäst när det gäller!!!
Vet inte hur många de var, men kanske bortåt ett tusental, och de lät som tiotusen. Supportrar och spelare och ledare älskade varandra där ute på isen. Det var gott att se på.
"Var det nån som uppfattade vad som hände.... kom en massa polisbilar med blåljus o full fart... måste vara trollen på läktaren som inte hittade ut..... Det är väl klart att det ska bli bråk..... Jävla Looosers!!!!!!!!!!!!!!
Nu jävlar tror jag att det blir allsvenskt spel.... nu e det jobbiga över.....
//DaSilva"
Bönderna har tydligen gjort bort sig i vanlig ordning, tvi tvi tvi, tattarTAIF!
Heja BORÅS!
/T5!!
[b][size=134]TALA ÄR GULD - TIGA ÄR SILVER[/size][/b]
Kan väl inte påstå att jag är speciellt ledsen för att TAIF förlorade.
Eller rättare sagt, fy fan vad jag är GLAD!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
Som vanligt när TAIF är i "farten", bråk bland supporters.
Jag har inget emot bönder, bara dom håller sig på landet.
Jag är Lakers-fan, vad fan är du?
Det ÄR pappa som bestämmer!
Djupt tragiskt när supporters inte kan behärska sig utan ställer till med bråk, om det nu är så, vilket vi inte vet säkert. Skulle det vara så finns det inga ursäkter, inte en enda ynklig ursäkt finns det.
Putte/LL Forumfantast Medlemsnr 712 Ranka medlem postat 07 Mars 2004 19:29 -------------------------------------------------------------------------------- Nu har det ena spelat färdigt nu har ni bara ett lag kvar... ha så kul med era t-shirts... *fniss*
Hehe, du står upp bra mot taifarna på deras forum Putte