Vet inte hur många de var, men kanske bortåt ett tusental, och de lät som tiotusen. Supportrar och spelare och ledare älskade varandra där ute på isen. Det var gott att se på.
Go kommentar från Indian #66: "Har ni lyssnat på Stens länk i sitt inlägg? Jag har lyssnat på fler exempel. Det kan inte vara lätt när man som hemmalag (i detta ex. Hammers) kommer ut på hemmais och tror det bortamatch. F.ö. håller jag med Sten i sitt inlägg."
Varanen wrote:En annan bekämmande debatt är ju den huruvida goa gubbar skall läggas ner för de tillåter inte hat. Gonatt!
Det är inte för "nej till hat", det är annat. Jag kan tyvärr inte ge specifik info. i goa gubbars vara eller inte vara, då det av olika skäl ej finns tillfälle at besöka Kålleseum varje match. Lite långt pendlingsavstånd till "hemmamatcherna" har jag - 50 mil t.o.r. Men söker man lite på mittzonens forum så hittar man säkert andra anledningar än "nej till hata"
Nån skrev att det inte var bra stämning innan vi gjorde kviteringsmålet. Håller inte alls med. Det var väl precis lika bra stämning under nästan hela matchen.