Per Carlsson wrote:Ja tyvärr finns det bara sittplatser på Hovet
Det finns bara sittplats i Scandinavium, men brydde sig inte Lakej11 om. Han stod upp och regerade ändå (det är historia nu men fy f** vad det var bra). Jag har varit i Hovet. Då var det fullsatt, men vi stod upp ändå. Det var helt ok.
Men som Ornell skrev hur stor är chansen att få möta AIK Solna? Tror knappast att "Pite Håkki" spöar Skellefteå AIK. Men men, klockorna har inte stannat i Borlänge än
J-vla skit!!!
Jag ska till Stockholm på fredag så det MÅSTE bli Solna-AIK annars missar jag andra matchen...
Tror det börjar bli dags för Viktor666:s finans AB att slänga till Piteåspelarna lite mutpengar på känt Ängelholmskt manér!
På Hovet är det bara sittplats, trots att man kan lösa "ståplats". Dvs där klacken håller till får man räkna med att stå upp. Jag var där igår och får nog säga att de inte nådde upp till Lakejernas klass.
MEN, blir det AIK för oss så spelas åtminstone första bortamatchen i Globen!!!
Från hemsidan: "Vid ett eventuellt Play Off 2 så gäller följande speldagar: onsdag 10/3, fredag 12/3 och eventuellt söndag 14/3. Om AIK deltar så kommer eventuella hemmamatcher den 10:e eller 12:e att spelas på Globen då Hovet är uppbokat för andra evenemang."
och det blev... Skellefteå... Kul för Burman, kul för Carlsson o kul för Nyström...
Mindre kul avstånd till bortamatch...
Nu får det fanimej bli flyg eller vad säger ni???
Vet inte hur många de var, men kanske bortåt ett tusental, och de lät som tiotusen. Supportrar och spelare och ledare älskade varandra där ute på isen. Det var gott att se på.
Om jag kommer ifrån alla förpliktelser här hemma så kommer jag ta flyget! Hoppas jag kan åka på den/de bortamatcherna, dels för att jag vill se hockey och dels för att slippa alla tråkningar av alla som varit där. Man blev ju inte nådigt verbalt misshandlad igår...
Du milde, är det nästan en Stockholmsresa kvar när man är i Sundsvall, Jisses det är som om vi skulle spela mot Paris eller norra Italien. Inte för att de har så mycket hockeylag men ändå.
Räven wrote:Du milde, är det nästan en Stockholmsresa kvar när man är i Sundsvall, Jisses det är som om vi skulle spela mot Paris eller norra Italien. Inte för att de har så mycket hockeylag men ändå.
Ja det har du rätt i, Jag kollad lite på SJ's sida och det verkar som om de bara har tåg till Sundsvall, Och därifrån blir det Isf. Buss?
Och billigaste flyg jag hittade var SAS med 4957 Sek
Skyways har inget
Jo, precis, det är vid dessa tillfällen man blir påmind om hur stort eller långt Sverige är, enorma avstånd. 5 000 spänn, ja det finns inte mycket möjligheter att klara en sån kostnad just nu.