Elitseriespelare til Lakers??
Moderators: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
Elitseriespelare til Lakers??
Någon som sa at en elitseriespelare har signerat för Lakers i dag.. Någon som vet om dette stemmer og hvem det er??
/Merethe
/Merethe
-
- c/o LL´s Forum
-
- Forumproffs
Joo rycktet är sant! eller?.
Råkade höra två i Lakers inre krets disskutera en spelare i elitserien.
Enligt detta samtal mellan dessa herrar så skall spelaren skriva på så fort laget har blivit utslaget ur slutspelet.
Jag vill inte skriva namnet dom sa. Det kan bara bli fel då.
Vill inte om detta är sant att denna spalare drar sig ur bara för att det har sagts på detta forum innan det är officielt.
Men så mycket kan jag säga att spelaren ifråga ligger i topp 10 på en lista
över elitseriepelare. vilken?? ja inte är det busligan i allafall.
Vi kan bara hoppas detta är sant.
Enligt detta samtal mellan dessa herrar så skall spelaren skriva på så fort laget har blivit utslaget ur slutspelet.
Jag vill inte skriva namnet dom sa. Det kan bara bli fel då.
Vill inte om detta är sant att denna spalare drar sig ur bara för att det har sagts på detta forum innan det är officielt.
Men så mycket kan jag säga att spelaren ifråga ligger i topp 10 på en lista
över elitseriepelare. vilken?? ja inte är det busligan i allafall.
Vi kan bara hoppas detta är sant.
BÄTTRE ETT HÅRT SKOTT I SARGEN ÄN ETT LÖST PÅ MÅL
-
- c/o LL´s Forum
- Fille Rille
- Forumamatör
-
- c/o LL´s Forum
Jag skrev Ågren mest på skämt, förvisso.
Faktum är dock att jag anser att det inte finns speciellt många allsvenska lag som Ågren inte platsar i (möjligt att Lakers är ett av dem som skulle kunna bänka honom). Ågren är en mycket nyttig lagspelare. Han verkar vara underskattad av många på detta forum.
Faktum är dock att jag anser att det inte finns speciellt många allsvenska lag som Ågren inte platsar i (möjligt att Lakers är ett av dem som skulle kunna bänka honom). Ågren är en mycket nyttig lagspelare. Han verkar vara underskattad av många på detta forum.
Troja - laget i hjärtat
-
- c/o LL´s Forum
Jag underskatta absolut inte Ågren. Jag tycker han är en riktigt duktigt spelare som lirar med stort hjärta för laget, men jag har svårt att se vilken av våra forwards han skulle peta. Men möjligen skulle han fixa det.
Nog om detta. Nu väntar vi med att spekulera om truppen tills säsongen är slut ycker jag.
Nog om detta. Nu väntar vi med att spekulera om truppen tills säsongen är slut ycker jag.
- INDIAN #66
- Forumentusiast
Wernblom kan säkert signa redan nu så som han spelade i tredje kvarten mot HV.carl wrote:Det vore mycket märkligt om Wernblom skriver kontrakt med ny klubb under pågående slutspel, tyckr jag.

[img]http://www.mittzonen.com/images/avatars/15497267145d5287ee1b30.gif[/img]