Straff.
Moderators: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
Straff.
Enl.SMP idag blev straffet för Taif:s förre ordf. 110 timmars samhällstjänst,alltså 3 arbetsdagar och den tiden gjorde han på smålandsishockeyförbunds kansli och använde tiden till att förstöra en Troja -pärm.Vilka straff det utdöms ,nästan att det bara skulle vara värt att sitta på kansliet utan att betala ut svarta pengar.
Ingen match är spelad förrän den är slut!
Förlåt ,visserligen jobbar jag dygnet runt ,om inte Lakers spelar ,MEN DET SKULLE NATURLIGTSVIS VARA 3 VECKOR:men jag tänka mej att sitta på det kansliet den tiden också .,för jag tror att mat och husrum står samhället för.Annars kan man kanske betala detta svart.
Ingen match är spelad förrän den är slut!
Jo, jag såg den artiklen med, gnuggad ögonen och försatte mig själv i en stunds funderande.
Det jag kom fram till är att starffet som utdömdes är ju skrattretande, ett hån mot andra seriösa idrottaansvariga.
Herr ordförande skrattade ju själv när SMP intrevjuade honom, pinsamt.
Förklaringarna ifrån denna sockens klubbs ang löneutbetalningarna vad det gäller "vita" och "svarta" löner är ju löjligt, skämmes ta mig fan!
Vad ger detta för signaler.
(S)varta löner = (S)ommarjobbare, horribelt.
Har De ansvariga vare sig ögon i skallen eller sunt förnuft?
/T5!!
Det jag kom fram till är att starffet som utdömdes är ju skrattretande, ett hån mot andra seriösa idrottaansvariga.
Herr ordförande skrattade ju själv när SMP intrevjuade honom, pinsamt.
Förklaringarna ifrån denna sockens klubbs ang löneutbetalningarna vad det gäller "vita" och "svarta" löner är ju löjligt, skämmes ta mig fan!
Vad ger detta för signaler.
(S)varta löner = (S)ommarjobbare, horribelt.
Har De ansvariga vare sig ögon i skallen eller sunt förnuft?
/T5!!
[b][size=134]TALA ÄR GULD - TIGA ÄR SILVER[/size][/b]
- Jimi Hendrix
- Forumamatör