Sundsvallsklotter...........

Sånt som inte passar in nån annanstans skrivs här. Självklart kan du diskutera även sånt som inte berör hockeyn här.

Moderators: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator

Post Reply
INDIAN #66
Forumentusiast

Sundsvallsklotter...........

Post by INDIAN #66 »

Läste lite på Svalls klotterplank. Inte så lite kaxiga...... :lol: :lol: :lol:

http://www.sundsvall.nu/sundsvallhockey/
[img]http://www.mittzonen.com/images/avatars/15497267145d5287ee1b30.gif[/img]
C70T5
c/o LL´s Forum

Post by C70T5 »

Sundsvall är välkomna :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:

/T5!!
[b][size=134]TALA ÄR GULD - TIGA ÄR SILVER[/size][/b]
INDIAN #66
Forumentusiast

Post by INDIAN #66 »

c70t5 wrote:Sundsvall är välkomna :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:

/T5!!

Ja, jag passade på att hälsa dom välkomna. Synd att jag är i norrland när de är här, men men...... :wink:
Bortsprungen Lakej
Forumentusiast

Post by Bortsprungen Lakej »

Kolla bland annat in intervjun med Sune Bergman. Det är ett bra lag vi kommer möta. De har inte förlorat hemma på full tid sedan jul. Något lag skall ju vara först med det!!

http://www.sundsvall.nu/arena/partners/ ... index.html
Lobo
Forumterrorist

Post by Lobo »

De är lite kaxiga på sitt "klotterplank" men vi skall göra allt för att tysta dem :twisted:
firwo

Post by firwo »

Jag läste på Sundsvalls hemsida och det var mest smutskastning av olika slag.

Bättre att överrösta dom så det sjunger om det på tisdag nästa vecka!!!!
Har redan börjat propsa mig full med vicks blå i förebyggande syfte.
INDIAN #66
Forumentusiast

Post by INDIAN #66 »

firwo wrote:Jag läste på Sundsvalls hemsida och det var mest smutskastning av olika slag.

Bättre att överrösta dom så det sjunger om det på tisdag nästa vecka!!!!
Har redan börjat propsa mig full med vicks blå i förebyggande syfte.

De har nog inte insett vad som väntar :twisted: Jag lovar att de får sig en ordentlig surprise :twisted: :twisted: :twisted: :clap: :headbang: :clap: :headbang: :clap: :headbang: :ok:
Zrekal
Forumdemon

Post by Zrekal »

Fanns en hel del Växjö folk som töntar sig på i deras GB :evil:
Tråkigt tycker jag! Speciellt eftersom de ofta kallar sig nått med Lakers eller Lakejer. Kan man inte uppföra sig som man ska kan man välja ett namn som inte förknipas med Lakers eller Lakejerna då man inte på något sätt representerar dom. :evil: :evil:
buck
c/o LL´s Forum

Post by buck »

Word!
Vet inte hur många de var, men kanske bortåt ett tusental, och de lät som tiotusen. Supportrar och spelare och ledare älskade varandra där ute på isen. Det var gott att se på.
Rex
Forumentusiast

Post by Rex »

Jag var också inne och tittade lite på klotterplanket och vissa Lakers inlägg var ju riktigt pinsamma att se. Skärp er!!
GS
Forumdemon

Post by GS »

Tyvärr så är det väl inte bara i detta forum det förekommer pinsamma inlägg från skribenter som säger sig representera lakers och Lakejer. Efter matcherna igår så är det bara att gå in på Rögles forum och där hittar man inlägg som man skäms för som kommer från s.k. Växjösupporters.

Tycker det är viktigt att som ovan nämnts att detta skadar både vår förening samt ger oss supporters dåligt rykte på många forum.
INDIAN #66
Forumentusiast

Post by INDIAN #66 »

GS wrote:Tyvärr så är det väl inte bara i detta forum det förekommer pinsamma inlägg från skribenter som säger sig representera lakers och Lakejer. Efter matcherna igår så är det bara att gå in på Rögles forum och där hittar man inlägg som man skäms för som kommer från s.k. Växjösupporters.

Tycker det är viktigt att som ovan nämnts att detta skadar både vår förening samt ger oss supporters dåligt rykte på många forum.

Har ni tänkt på att det finns kanske lite Lakersavundsjuka därute? Dessa sk Lakerssupporters kanske inte alls har något till övers för Växjö Lakers utan med glädje sprider lite dynga. :idea:
C70T5
c/o LL´s Forum

Post by C70T5 »

Det är ju så man skäms över inläggen som haglar nu på Sundsvalls klotterplank, riktigt pinsamt, man skulle ta reda på vilka det är!! :evil:
Inte alls bra för det goda rykte som Vi byggt upp!
- Lakers (Amir)
- Växjö01

/T5!!
C70T5
c/o LL´s Forum

Post by C70T5 »

Lite OT, men ändå.
Vilken plats kom Sundsvall på i AS, nån som vet?

/T5!!
Roger
Forumdemon

Post by Roger »

gick vidare som trea från norra allsvenskan
törstens fiende
Geten
Forumamatör

Post by Geten »

Dom har börjat elda upp stämningen i sundsvall nu. Deras kille som skriver på svenskafans som heter Daniel Nordin skrev så här.

- För Sundsvalls del väntar Växjö i Play Off. Ett lag som varken lär skrämma spelare eller supportrar. Sundsvall är helt enkelt för bra för att åka ut mot ett söderlag, men det gäller att man fortsätter på samma inslagna linje; Hårt jobb, ödmjukhet och rätt attityd!
Per Carlsson
c/o LL´s Forum

Post by Per Carlsson »

Var finns ödmjukheten och rätt attityd i det han skriver. Ja det kan man ju undra :roll:
Snoken
Forumterrorist

Post by Snoken »

Vilken tönt!

Hoppas Lakers är ordentligt taggade och vinner de två första matcherna så det inte ens blir en avgörande.
C70T5
c/o LL´s Forum

Post by C70T5 »

Den tändvätskan tackar Vi för!!!

/T5!!
C70T5
c/o LL´s Forum

Post by C70T5 »

Det finns uppenbarligen AVUNDSJUKA personer i Nybro med, skrattretande och läsa denna persons påståenden, avundsjukan lyser igenom vartenda ord som "han" skriver.
Vilken verklighet lever denna personen i, ja det kan man fråga sig. Man kan dock dra slutsatsen och konstatera att det är inte någon raketforskare Vi har att göra med :lol: :lol: :lol:

"Moraliskt har har växjö skulder som är obetalade!Nybro omsätter 6miljoner växjö 12-13milj!Ändå är Nybro bevisligen bättre (eller lika bra)Det finns otroligt stor hockey kultur i småland men växjö är en avart vi andra vill slippaMed tanke på alla pengar så tycker jag inte att Lakers framgångar är så stora och när motgångarna kommer å man inte kommer till elitserien inom ett par år så kommer korthuset att falla!Man kopierade Halmstads koncept å de är redan på fallrepet..eller hur?Man kommer att byta tillbaka till namnet v.hc å harva i division3 eller nåt.Vem ska du hålla på då Erok?Antagligen blir det Tinggsryd eller Tyringe(Vilket iallafall är bättre än Lakers)
Sanningen svider eller hur???
HEJA SUNDSVALL"

"Vill bara önska lycka till Sundsvall hockeylag i matcherna mot växjö Lakers!Visserligen är sundsvall ett
farmarlag men det är ändå bättre än Växjö som skryter om sina pengar(det är bara några år sen vhc kursade,å lämmade massa fodringsägare utan pengar)Alla har rätt att gilla hockey(även växjöbor),men förenigar som Lakers kan vi vara utan!"

FORZZZA LAKERS!!!!!
Mot LAKERDOME!!

/T5!!
Malul
c/o LL´s Forum

Post by Malul »

underbar läsning!!

om vi skulle slå ut sundsvall så kommer inte bara den enorma glädjen över att vi vunnit att finnas utan även så skänker man en tanke till dem som blir förbannade över att vi vunnit,Lakers är här för att stanna!

alla hockeykunniga som sett hockey i 120 år och har sin kultur får passa sig,vi köper era spelare om ni inte tycker om oss! :D
Behandla folk så att de inte kan göra detsamma mot dig.

Växjö Lakersissä!!
Putte#24
c/o LL´s Forum

Post by Putte#24 »

Att dom inte kan glädjas åt sin egen playoff-plats 8O Stackars människor...
erok
c/o LL´s Forum

Post by erok »

Hahahaha.Ja vad ska man säga :lol: ska väl då svara på frågan vilket lag jag kommer att hålla på om lakers skulle gå i kk.Antingen blir det NYKÖPING eller SUNDSVALL.För pajkastningen från vissa Taifare,Trojaner och Nybroiter är jag redan trött på.Nyköping för att jag blev så väl bemött av pekke när jag var där på invigningen av deras arena och sundsvall för att de supportrarna jag träffade när jag bodde i Hammarstrand var gudomligt roliga
Skaffa dig ett tipskort på svenska spel. Gå via sponsorhuset. 100 kr till Lakers
GS
Forumdemon

Post by GS »

Rent otroligt att det är så många andra lags supporters som lägger tid när det gäller Lakers. Såg också att det var supporters från Troja som lagt tid på att skriva i Sundsvalls forum om Lakers.

Snacka om att vi berör många och att avundsjukan lyser igen är ju ganska glasklar.

Man kan inte annat än att skratta åt dom där "kulturknuttarna"
Räven
c/o LL´s Forum

Post by Räven »

Oj vilken besvikelse detta andas och avundsjuka, även detta något man får leva med, har funnits i årtusende och tyvärr kommer det att fortsätta att finnas.
Post Reply