Sundsvallsklotter...........
Moderators: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
- INDIAN #66
- Forumentusiast
Sundsvallsklotter...........
Läste lite på Svalls klotterplank. Inte så lite kaxiga......
http://www.sundsvall.nu/sundsvallhockey/
http://www.sundsvall.nu/sundsvallhockey/
[img]http://www.mittzonen.com/images/avatars/15497267145d5287ee1b30.gif[/img]
- INDIAN #66
- Forumentusiast
- Bortsprungen Lakej
- Forumentusiast
Kolla bland annat in intervjun med Sune Bergman. Det är ett bra lag vi kommer möta. De har inte förlorat hemma på full tid sedan jul. Något lag skall ju vara först med det!!
http://www.sundsvall.nu/arena/partners/ ... index.html
http://www.sundsvall.nu/arena/partners/ ... index.html
- INDIAN #66
- Forumentusiast
firwo wrote:Jag läste på Sundsvalls hemsida och det var mest smutskastning av olika slag.
Bättre att överrösta dom så det sjunger om det på tisdag nästa vecka!!!!
Har redan börjat propsa mig full med vicks blå i förebyggande syfte.
De har nog inte insett vad som väntar Jag lovar att de får sig en ordentlig surprise
Tyvärr så är det väl inte bara i detta forum det förekommer pinsamma inlägg från skribenter som säger sig representera lakers och Lakejer. Efter matcherna igår så är det bara att gå in på Rögles forum och där hittar man inlägg som man skäms för som kommer från s.k. Växjösupporters.
Tycker det är viktigt att som ovan nämnts att detta skadar både vår förening samt ger oss supporters dåligt rykte på många forum.
Tycker det är viktigt att som ovan nämnts att detta skadar både vår förening samt ger oss supporters dåligt rykte på många forum.
- INDIAN #66
- Forumentusiast
GS wrote:Tyvärr så är det väl inte bara i detta forum det förekommer pinsamma inlägg från skribenter som säger sig representera lakers och Lakejer. Efter matcherna igår så är det bara att gå in på Rögles forum och där hittar man inlägg som man skäms för som kommer från s.k. Växjösupporters.
Har ni tänkt på att det finns kanske lite Lakersavundsjuka därute? Dessa sk Lakerssupporters kanske inte alls har något till övers för Växjö Lakers utan med glädje sprider lite dynga.
Dom har börjat elda upp stämningen i sundsvall nu. Deras kille som skriver på svenskafans som heter Daniel Nordin skrev så här.
- För Sundsvalls del väntar Växjö i Play Off. Ett lag som varken lär skrämma spelare eller supportrar. Sundsvall är helt enkelt för bra för att åka ut mot ett söderlag, men det gäller att man fortsätter på samma inslagna linje; Hårt jobb, ödmjukhet och rätt attityd!
- För Sundsvalls del väntar Växjö i Play Off. Ett lag som varken lär skrämma spelare eller supportrar. Sundsvall är helt enkelt för bra för att åka ut mot ett söderlag, men det gäller att man fortsätter på samma inslagna linje; Hårt jobb, ödmjukhet och rätt attityd!
-
- c/o LL´s Forum
Det finns uppenbarligen AVUNDSJUKA personer i Nybro med, skrattretande och läsa denna persons påståenden, avundsjukan lyser igenom vartenda ord som "han" skriver.
Vilken verklighet lever denna personen i, ja det kan man fråga sig. Man kan dock dra slutsatsen och konstatera att det är inte någon raketforskare Vi har att göra med
"Moraliskt har har växjö skulder som är obetalade!Nybro omsätter 6miljoner växjö 12-13milj!Ändå är Nybro bevisligen bättre (eller lika bra)Det finns otroligt stor hockey kultur i småland men växjö är en avart vi andra vill slippaMed tanke på alla pengar så tycker jag inte att Lakers framgångar är så stora och när motgångarna kommer å man inte kommer till elitserien inom ett par år så kommer korthuset att falla!Man kopierade Halmstads koncept å de är redan på fallrepet..eller hur?Man kommer att byta tillbaka till namnet v.hc å harva i division3 eller nåt.Vem ska du hålla på då Erok?Antagligen blir det Tinggsryd eller Tyringe(Vilket iallafall är bättre än Lakers)
Sanningen svider eller hur???
HEJA SUNDSVALL"
"Vill bara önska lycka till Sundsvall hockeylag i matcherna mot växjö Lakers!Visserligen är sundsvall ett
farmarlag men det är ändå bättre än Växjö som skryter om sina pengar(det är bara några år sen vhc kursade,å lämmade massa fodringsägare utan pengar)Alla har rätt att gilla hockey(även växjöbor),men förenigar som Lakers kan vi vara utan!"
FORZZZA LAKERS!!!!!
Mot LAKERDOME!!
/T5!!
Vilken verklighet lever denna personen i, ja det kan man fråga sig. Man kan dock dra slutsatsen och konstatera att det är inte någon raketforskare Vi har att göra med
"Moraliskt har har växjö skulder som är obetalade!Nybro omsätter 6miljoner växjö 12-13milj!Ändå är Nybro bevisligen bättre (eller lika bra)Det finns otroligt stor hockey kultur i småland men växjö är en avart vi andra vill slippaMed tanke på alla pengar så tycker jag inte att Lakers framgångar är så stora och när motgångarna kommer å man inte kommer till elitserien inom ett par år så kommer korthuset att falla!Man kopierade Halmstads koncept å de är redan på fallrepet..eller hur?Man kommer att byta tillbaka till namnet v.hc å harva i division3 eller nåt.Vem ska du hålla på då Erok?Antagligen blir det Tinggsryd eller Tyringe(Vilket iallafall är bättre än Lakers)
Sanningen svider eller hur???
HEJA SUNDSVALL"
"Vill bara önska lycka till Sundsvall hockeylag i matcherna mot växjö Lakers!Visserligen är sundsvall ett
farmarlag men det är ändå bättre än Växjö som skryter om sina pengar(det är bara några år sen vhc kursade,å lämmade massa fodringsägare utan pengar)Alla har rätt att gilla hockey(även växjöbor),men förenigar som Lakers kan vi vara utan!"
FORZZZA LAKERS!!!!!
Mot LAKERDOME!!
/T5!!
[b][size=134]TALA ÄR GULD - TIGA ÄR SILVER[/size][/b]
underbar läsning!!
om vi skulle slå ut sundsvall så kommer inte bara den enorma glädjen över att vi vunnit att finnas utan även så skänker man en tanke till dem som blir förbannade över att vi vunnit,Lakers är här för att stanna!
alla hockeykunniga som sett hockey i 120 år och har sin kultur får passa sig,vi köper era spelare om ni inte tycker om oss!
om vi skulle slå ut sundsvall så kommer inte bara den enorma glädjen över att vi vunnit att finnas utan även så skänker man en tanke till dem som blir förbannade över att vi vunnit,Lakers är här för att stanna!
alla hockeykunniga som sett hockey i 120 år och har sin kultur får passa sig,vi köper era spelare om ni inte tycker om oss!
Behandla folk så att de inte kan göra detsamma mot dig.
Växjö Lakersissä!!
Växjö Lakersissä!!
-
- c/o LL´s Forum
Hahahaha.Ja vad ska man säga ska väl då svara på frågan vilket lag jag kommer att hålla på om lakers skulle gå i kk.Antingen blir det NYKÖPING eller SUNDSVALL.För pajkastningen från vissa Taifare,Trojaner och Nybroiter är jag redan trött på.Nyköping för att jag blev så väl bemött av pekke när jag var där på invigningen av deras arena och sundsvall för att de supportrarna jag träffade när jag bodde i Hammarstrand var gudomligt roliga
Skaffa dig ett tipskort på svenska spel. Gå via sponsorhuset. 100 kr till Lakers
Rent otroligt att det är så många andra lags supporters som lägger tid när det gäller Lakers. Såg också att det var supporters från Troja som lagt tid på att skriva i Sundsvalls forum om Lakers.
Snacka om att vi berör många och att avundsjukan lyser igen är ju ganska glasklar.
Man kan inte annat än att skratta åt dom där "kulturknuttarna"
Snacka om att vi berör många och att avundsjukan lyser igen är ju ganska glasklar.
Man kan inte annat än att skratta åt dom där "kulturknuttarna"