Förra veckan......

Sånt som inte passar in nån annanstans skrivs här. Självklart kan du diskutera även sånt som inte berör hockeyn här.

Moderators: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator

Post Reply
INDIAN #66
Forumentusiast

Förra veckan......

Post by INDIAN #66 »

Har glömt att berätta en sak. Jag satt uppkopplad och hade direktrapporteringen från Hammers - Lakers på skärmen. Lyssnade givetvis på P4-sporten samtidigt. Direktrapporteringen var över och jag satt å kollade statistik och resultat från övriga matcher denna omgång. Även P4-sporten slutade och övergick i rapportering från schlageruttagningen från LLA i Karlstad. Det var Christer Björkman som höll i pratet från LLA. Samtidigt som han avlägger sin rapport så tänker jag -Vad in i h****** är det för fel på "karln"? Här har jag sett Frölundas backjätte Sundin live i Scandinavium blivit av med sex tänder och fått brott på käken men han "biter ihop" och spelar med galler följande tisdag mot Leksand. Jag har sett Timrås lille kamikatzetorped Carlsson dyka in framför Henke Lundquist i Frölundas mål för att bli fullständigt mosad av två "små" backar samtidigt som han landar på skallen i isen, spräcker ögonbrynet och blir av med en hel tandrad (bara stiften är kvar). Carlsson blir ihopsydd i ögonbrynet - spelar igen i samma match (återstår endast 3-4 min. speltid). Jag har sett Lakers egen Jason från Fredag den 13:e, J Nyström i nätmask över ansiktet efter att ha haft ett "för lågt huvud" och åkt in i motståndarens klubba - näsan krossad. Nyström ville spela men avstod enligt läkares avrådan. Detta är bara några exempel från swe hockey denna säsong - så här långt.
Hur var det nu med Christer Björkman då ? Jo han rapporterade om att något fruktansvärt hade hänt en av artisterna, som äventyrade artistens framträdande (minns ej artistens namn). Vad ? Jo en avbruten lillfingersnagel. :wink: Nu mina vänner snackar vi "smärtgräns". Jag höll på att ramla av stolen där jag satt.

Ha det gött !
( Och var rädd om era naglar) :ok:
[img]http://www.mittzonen.com/images/avatars/15497267145d5287ee1b30.gif[/img]
alfax
c/o LL´s Forum

Post by alfax »

:lol: :lol: :lol:
Ingen match är spelad förrän den är slut!
C70T5
c/o LL´s Forum

Post by C70T5 »

:roflol: :roflol: :roflol: :roflol:

/T5!!
[b][size=134]TALA ÄR GULD - TIGA ÄR SILVER[/size][/b]
Frasse
Forumentusiast

Post by Frasse »

:roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol:
Varanen
c/o LL´s Forum

Post by Varanen »

:roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol:
PIDDE
Forumamatör

Post by PIDDE »

:roflol: :roflol: :roflol: Tror fan jag bryter ihop
POSEIDON!!!!!
Snoken
Forumterrorist

Post by Snoken »

Sluta! Jag har träningsvärk och är dessutom kissnödig...inget jobb för mig imorgon vill jag lova.
Frasse
Forumentusiast

Post by Frasse »

Snoken wrote:Sluta! Jag har träningsvärk och är dessutom kissnödig...inget jobb för mig imorgon vill jag lova.
Hahaha
Du sitter väl på röven hela dagarna väl... :wink: :wink:
buck
c/o LL´s Forum

Post by buck »

hahahahahaha... ;D
Vet inte hur många de var, men kanske bortåt ett tusental, och de lät som tiotusen. Supportrar och spelare och ledare älskade varandra där ute på isen. Det var gott att se på.
dolitle
c/o LL´s Forum

Post by dolitle »

:roll: :roll:
[b]Klubb Poseidon is the shit[/b]
Post Reply