Coronahockey
Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
Re: Coronahockey
Tycker faktiskt det är pajaseri att spela SHL under sådana här omständigheter. Först JVM som tar spelare sen OS. Känns helt barockt
Skickat från min iPhone med Tapatalk Pro
Säg vad du gör och gör vad du säger !
Hittar inte information om hur säsongskortsinnehavare ska göra inför matcher. Är det samma platser som man hade i början av säsongen då det också var restriktioner? Någon som har en länk eller bra svar?
-
- c/o LL´s Forum
Här hittar du informationen Aleks
Fint, tack så mycket! Då kan man med andra ord sitta lugnt i båten och invänta ny placeringSvartvadet skrev:Här hittar du informationen Aleks
Jag säger bara, släpp inga spelare till OS. Hamnar de i carantän kan vi bli av med dom resten av säsongen. Det blir en pajasturnering.
Nu börjar det igen... eller ja, det är ju främst eftersom alla ska testas hela jävla tiden. Klart att de utan symtom upptäcks här och där.
Jaha, 500 personer igen. Suck
Se det positiva, vi har ett lag för 500 pers på läktaren.vlk skrev:Jaha, 500 personer igen. Suck
Skickat från min SM-A515F via Tapatalk
-
- c/o LL´s Forum
Tänker mer på de lag som inte haft tankesättet att detta scenariot kunde ske på nytt!
MIF, FBK (oändliga resurser dock), Lulä - helt plötsligt fick VLH vatten på sin kvarn!! Klokt agerat kring ekonomin, minst sagt
MIF, FBK (oändliga resurser dock), Lulä - helt plötsligt fick VLH vatten på sin kvarn!! Klokt agerat kring ekonomin, minst sagt
Nu har för all del staten bevisat att de står och fångar dig om du faller. De klubbar som dragit på sig spenderarbyxorna riskerar förmodligen i värsta fall att alla vi skattebetalare får bekosta deras risktagande. Lite på samma sätt som när banker tar risker, trygga i vetskapen att de bailas ut när allt går åt skogen.
Kommer inte hända. Fördelas stimulanspengar ut nu så är det horribelt. Visst, det ska täcka bortfall av inkomst i form av publiktapp så det gäller samtliga lag. Men denna säsong så har klubbarna varit införstådda i situationen på förhand. Att vissa spenderar mer än andra är bara gambling. De får då förlita sig på att sponsorer hjälper till om det behövs komma in mer deg.Daste skrev:Nu har för all del staten bevisat att de står och fångar dig om du faller. De klubbar som dragit på sig spenderarbyxorna riskerar förmodligen i värsta fall att alla vi skattebetalare får bekosta deras risktagande. Lite på samma sätt som när banker tar risker, trygga i vetskapen att de bailas ut när allt går åt skogen.
Är det fulla salonger som gäller nu med senaste restriktionerna?
-
- c/o LL´s Forum
500 per sektion. Men de här sektionerna ska vara delade så att personer in blandas från olika sektioner. Så tolkar jag det.MalZon skrev:Är det fulla salonger som gäller nu med senaste restriktionerna?
Vet inte om det är tillåtet att stå upp men antar att det inte är det.
(om det inte kommet ny info just idag)
Haha hör ni hur sjukt det låter? Vi får inte stå upp och kolla på hockey. Vi måste sitta. För det har våra politiker bestämt.StenhårtSlagskott skrev:
- PutteA
- Styrelsen Lakers Lakejer
- Kontakt:
Håller med, det är så sjukt så man blir spyfärdig.mollers skrev:Haha hör ni hur sjukt det låter? Vi får inte stå upp och kolla på hockey. Vi måste sitta. För det har våra politiker bestämt.StenhårtSlagskott skrev:
Så är det med det, som det
är, me det som är, så är det
är, me det som är, så är det
Hur ser läget ut i laget inför kommande vecka? Börjar bli tomt om kvällarna...
Folk börjar ledsnar på hockeyn.
För man boka in en hockey kväll antingen live eller framför tv. Och så är matchen inställd eller framflyttad.
Detta tror jag också, då det är väldigt lite publik på de matcher som har varit senast.
För man boka in en hockey kväll antingen live eller framför tv. Och så är matchen inställd eller framflyttad.
Detta tror jag också, då det är väldigt lite publik på de matcher som har varit senast.
LAKERS framgång är guld värd!
Andra lags motgång är ej heller att förakta!
Andra lags motgång är ej heller att förakta!
ALLA restriktioner är borta. Året är 2018 igen, till våren står vi på stortorget och kramas.