Fällde en liten tår av glädje på tangentbordet när jag fick höra klacken från Valhall. Starkt jobbat. Filen med skönsång sparar jag för framtida forskning inom ämnet "prestationspsykologiskt stöd".
Då skulle du upplevt känslan av att vara i Halmstad igår. Makalöst bra stämning. Underbart när alla Växjöfans som satt på sittplats ställde sig upp i slutet och hängde med
Min uppskattning är att vi måste vart över 500 pers
För att inte prata om spelarna,de hade nog väntat sig klacken var kvar när vi ropade in dem ,men då var hela sittplats med också,var något stort för dem, vet jag efter att snackat med en spelare idag.
Det var en kortege hem från H-stad. En hel del som kört bil själva också.. mig själv inräknad.
För min egen del var det inte meningen jag skulle varit där egentligen. Men halv sex tänkte man.. "ah va fan" å satte sig i bilen och körde dit.. haha
Och kan ju säga det... ni som inte var där missade nåt. Mäktig stämning.. hade konstant gåshud av modell tennisbollar!!!!!
Mattin wrote:Det var en kortege hem från H-stad. En hel del som kört bil själva också.. mig själv inräknad. För min egen del var det inte meningen jag skulle varit där egentligen. Men halv sex tänkte man.. "ah va fan" å satte sig i bilen och körde dit.. haha
Och kan ju säga det... ni som inte var där missade nåt. Mäktig stämning.. hade konstant gåshud av modell tennisbollar!!!!!
Det var bättre än i Ljungby då eller... var det inte din första bortamatch?
Jag ryser än ... kan man tänka något underbarare spänning långt in i matchen ,,,,sen seger ....och sedan se hjältarna åka in på isen ...detta är värd allt..... att vara på plats!!!!
Mattin wrote:Det var en kortege hem från H-stad. En hel del som kört bil själva också.. mig själv inräknad. För min egen del var det inte meningen jag skulle varit där egentligen. Men halv sex tänkte man.. "ah va fan" å satte sig i bilen och körde dit.. haha
Det var bättre än i Ljungby då eller... var det inte din första bortamatch?
Du har bra minne du. Jo, Ljungbymatchen var min första. Meeeeeeeeen, beslutade mig för att ge det en andra chans
Synd bara att jag upptäckte det här med hur kul det är på bortamatcher först nu.. i slutskedet av hockeysäsongen!!!
Men nästa säsong... då.. DÅ J*VLAR!!