SHL: VLH - LHC 5/12
Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
Re: SHL: VLH - LHC 5/12
Har jag svårt att se. Men det är ändå en intressant match i matchen
Sent from my SM-G981B using Tapatalk
Thats Mr. Ratscore to you..!
Den här screenshotten kan man spara och ta fram nästa gång VLH har ett riktigt skitår, för att påminna oss själva om hur bra vi kan ha det.
För övrigt är det väl Boston RedSox Homerun-låt eller något sådant där? Det sägs att ingen kan låta bli att inte sjunga med lite grann när den spelas. Kul tycker jag!
För övrigt är det väl Boston RedSox Homerun-låt eller något sådant där? Det sägs att ingen kan låta bli att inte sjunga med lite grann när den spelas. Kul tycker jag!
Thats Mr. Ratscore to you..!
Jag saknar raketerna som åkte fram-och-tillbaka i Lakerdome när spelarna entrade isen.
BRING BACK ROCKETS
BRING BACK ROCKETS
... Saknar även McDonalds BALL-GAME, hosted by Peo "F*cking* Bengtsson. Nu när det endast är åtta åskådare så tar det ju inte direkt långt tid att plocka upp bollarna på isen efteråt.
-
- c/o LL´s Forum
Vad vill ni ha istället då? https://youtu.be/eoLjiqsfKkg
Rekordet som knappt kan räknas som rekord eftersom det är över 240 minuter i slutspel.
Men en grym prestation oavsett!
Men en grym prestation oavsett!
-
- c/o LL´s Forum
Vad var det för fel på de goa Alp-låtarna? Ratata, Oh Tequila, Isabell och vad fan de heter?
Unikt och gött drag i de tyckte iaf jag
Unikt och gött drag i de tyckte iaf jag
Om vi tillåts lägga till slutspel i statistiken så loggar Andrén 2018 (guldåret) in på 197:58 från sista matchen i semifinalen när Fasth gick sönder, till tredje matchen i finalserien där Oscar Möller var ofin nog att förstöra den fullständiga guldextasen.ratscore skrev:Nihlstorp var nära på att slå rekordet men Hallam bytte ut honom mot Steen. Han slog väl rekordet sen men då hade han inte stått kontinuerligt utan med avbrott mellan matcherna.vlk skrev:Hur många gånger har det hänt i SHL att en och samma målvakt hållit nollan tre matcher i rad ?
Skickat från min iPhone med Tapatalk Pro
https://www.expressen.se/sport/hockey/s ... da68bd.jpg[/img]
hockey spelas på is, inte konstigt om spelare blir kalla ibland
(Vart tog Gretzky vägen?)
(Vart tog Gretzky vägen?)