Det är ju alltid roligare att klistra dåliga saker på sina motståndare, speciellt när de går och släpar ens egna lag genom ett dike varje gång de möts.

Moderators: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
Ja, men vafan. Reproducerade felaktigheter återkommer ju över allt i vårt samhälle och våra informationskanaler. Det är ju en utpräglad Vi-Dem situation där man vill utmåla motståndaren som lite sämre än det egna laget. Om inte på isen så genom otillbörligt stöd från kommunen eller att man har en trupp som kostar 3-4 gånger mer än ens egna. Ett enkelt budskap som verkar stämma vid första anblick kommer alltid att vinna mot ex huruvida ens kritik är korrekt ställd i relation till ens egna lags sponsringssituation. Då behöver man inhämta information, väga de olika parametrarna mot varandra och bilda sig en uppfattning. Det pallar man ju inte göra när man skriver ett inlägg på ett forum och vill spela ned motståndet. Och speciellt inte när motståndets fans kommer och lipar om hur fel man har! Då blir det mest roligt att de gått igång på ens ordval.Jocke86 wrote:Sådana här saker som många skulle behöva kolla innan de kastar på andra klubbar. Sett folk som är upprörda på klubbar för något när de missat att deras egen klubb kört samma sak men inte lika kul att kolla sin egen klubb?Härmapan wrote:Text
Exakt!PutteA wrote:Det är ju samma sak med Brynäs, som ”köpte” Arenan av kommunen heter det, och direkt efter bygger man ut den för 160 milj kr. 2014 ingår Brynäs och Gävle kommun ett avtal och kommunen köper bl.a namnrättigheten till Arenan och döper om den till Gavlerinken Arena. Men det här är info som varken människor eller ens media har någon uppfattning om. Märkligt samhälle vi lever i.
Skickat från min iPhone med Tapatalk Pro
Hehe...kulturkramare kalls de.smashinlovely wrote:Ska bli kul att slå ut Brynäs! Det har vi ju inte gjort tidigare. Publikmatcher också, nog så viktigt. Finns många 50+ som lever kvar i 70 talet och hejar på Brynäs så lite extra publik där.
teddy wrote:Ca 100 sittplatser kvar.
Av dessa 100 var nog hälften på sektion C.
Hur det ser ut på ståplats har jag ingen aning om.
Kan vi hoppas på slutsålt?
De som du nämner är med alla 3.Härmapan wrote:Vilka spelare är INTE med idag?
Spelar Welch, Rahimi, Lunberg mfl?
Extremt dålig information från Lakers
Dom har släppt den ytan hela säsongen. Jag gillar det inteKloker wrote:Bra period. Dock så tycker jag att BIF i PP alldeles för lätt kan få pucken bakom våra backar. Speciellt på högersidan. Öhlunds kanonläge var ett bevis på det. Och ett par gånger till. Enda som man kan ifrågasätta lite.