Säsongens värvning i svensk hockey ?

Här diskuterar du allmänt hockeysnack.

Moderators: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator

Post Reply
INDIAN #66
Forumentusiast

Säsongens värvning i svensk hockey ?

Post by INDIAN #66 »

Såg kvällens match på canal+, DIF - FBK. I andra periodpausen snackade canal+ reporter med, (enligt reportern själv) säsongens värvning i svensk hockey - Espen som värvades av dif. Är det någon som håller med ? Jag gör det inte. Tror de flesta vet vad jag syftar på - # 25. Är kanske lite tokigt att jämföra ?? :wink:
[img]http://www.mittzonen.com/images/avatars/15497267145d5287ee1b30.gif[/img]
buck
c/o LL´s Forum

Post by buck »

tja.. vissa räknar ju inte SHA till hockeynsverige... o hockeysverige går inte utanför 08-området... ;)
Vet inte hur många de var, men kanske bortåt ett tusental, och de lät som tiotusen. Supportrar och spelare och ledare älskade varandra där ute på isen. Det var gott att se på.
Bizon
Forumdemon

Post by Bizon »

Det är ju så 08:or e 08:or inget att disskutera dom vet inte vad som finns nedanför Södertälje och då e det ju klart att det är årets värvning! :lol: :lol: :)
Roger
Forumdemon

Post by Roger »

att få tillbaka en spelare från NHL eller en hemvändande svensk räknar inte jag som på långa vägar årets värvning om man jämför med Podein värvningen.
törstens fiende
anderzon
c/o LL´s Forum

Post by anderzon »

Espen är bra, men absolut inte årets värvning.
Cilla
Forumentusiast

Post by Cilla »

.....snarare årets comeback, men inte årets värvning.
Lakers now and forever

Cilla
alfax
c/o LL´s Forum

Post by alfax »

Men herregud läser Ni inte kvällsblaskorna 3-4 sidor de första dagarna när han värvats och i första matchen gjorde han ingenting som kom med i någon statistik men i stort sett handlade texten bara om han.Klart att detta är årets värvning. ....men då menar jag förstås inom 08-området för de lever i en egen värld. Vi övriga vet vem som är årets värvning (om man räknar bort tingsryd och ljungby).
Ingen match är spelad förrän den är slut!
carl
Forumdemon

Post by carl »

Underskatta oss inte, alfax! Jag tror de flesta håller med om att Podein är årets värvning i svensk hockey (08-område inkluderat).
Troja - laget i hjärtat
Frasse
Forumentusiast

Post by Frasse »

Roger wrote:att få tillbaka en spelare från NHL eller en hemvändande svensk räknar inte jag som på långa vägar årets värvning om man jämför med Podein värvningen.

Är Espen svensk???....Bästa norgehistorian idag.... :lol: :lol: :lol:

:wink: :wink: :wink:
alfax
c/o LL´s Forum

Post by alfax »

carl wrote:Underskatta oss inte, alfax! Jag tror de flesta håller med om att Podein är årets värvning i svensk hockey (08-område inkluderat).

Förlåt Carl ,men i min hjärna räknar jag inte in dej riktigt bland vissa andra ljunbybor,beroeende på att med dej kan man föra en debatt utan att kasta skit på varandra.
Roger
Forumdemon

Post by Roger »

Frasse wrote:
Roger wrote:att få tillbaka en spelare från NHL eller en hemvändande svensk räknar inte jag som på långa vägar årets värvning om man jämför med Podein värvningen.

Är Espen svensk???....Bästa norgehistorian idag.... :lol: :lol: :lol:

:wink: :wink: :wink:

det jag menade var att en spelare som hade varit i en klubb och gått tillbaka till samma eller annan svensk klubb
givetvis är jag inte så ovetande om espens härstammning
törstens fiende
Sacke
Forumamatör

Post by Sacke »

I hockeyallsvenskan kan Mörrums Patrick Thoresen vara en het kandidat. I ett dåligt Mörrum har han, Bergenström och Micke Johansson visat framfötterna. Inga bör tvivla på kapaciteten i denne unge norrman. Så är det någon värvning som DIF gjort bra iår, så är det nog denna värvning. Inte Knutsen!
ao
Forumproffs

Post by ao »

Sacke wrote:I hockeyallsvenskan kan Mörrums Patrick Thoresen vara en het kandidat. I ett dåligt Mörrum har han, Bergenström och Micke Johansson visat framfötterna. Inga bör tvivla på kapaciteten i denne unge norrman. Så är det någon värvning som DIF gjort bra iår, så är det nog denna värvning. Inte Knutsen!

Förrvisso en bra värvning, men att jämnföra Thoresen med Podein känns ganska avlägset... :roll:
njae
Anders
Forumamatör

Post by Anders »

För personliga medelanden ska PM funktionen användas.//Webbgruppen
Kulturen lever i väster...
alfax
c/o LL´s Forum

Post by alfax »

För personliga medelanden ska PM funktionen användas.//Webbgruppen
Post Reply