Tisdagsklubben!
Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
-
- c/o LL´s Forum
Re: Tisdagsklubben!
Hur definieras "likasinnade"?Tobias skrev:Tvivlar jag på, Tisdagsklubben är en spontan samling mellan likasinnade.
Den har ingenting med LL att göra i sak mer än att många av oss som träffas är medlemmar.
Jag tycker det här var en av de bästa Tisdagsklubben någonsin. Vilka gamla minnen och gamla anekdoter som dryftades. SKITKUL. När Varanen och Daniel börjar prata blir det så jävla roligt. Själv har jag varit på resande fot med lakejerna sedan 2004 och haft skitkul på de resorna, men tyvärr är det inte samma grej idag. Jag saknar lite av den gamla stommen som var med då på resorna, men vi börjar väl bli lite för gamla .Och för att förtydliga så är vi fortfarande på Paus.
Lakej i med och motgång
Sådana som håller på LakersLakershjärta71 skrev:Hur definieras "likasinnade"?Tobias skrev:Tvivlar jag på, Tisdagsklubben är en spontan samling mellan likasinnade.
Den har ingenting med LL att göra i sak mer än att många av oss som träffas är medlemmar.
I always tell the truth, even when i lie
-
- c/o LL´s Forum
Tisdagsklubben är absolut inget officiellt. Egentligen behöver du inte ens gilla VLH. Du kan formellt vara Naken-Börje (någon jag kanske skulle uppskatta om han lät bli att vara naken). Vi är ett gäng som gillar tjöta hockey. Säsongen brukar vara off/silly-season. Alla är välkomna och platsen är Pauze i Växjö på tisdagar. Eftersom jointen öppnar 17.00 så är det den naturliga tidpunkten för tisdagsklubbens öppnande. Inget medlemskap krävs. Vill du meddela någon att Varakas suger getpung så är du välkommen. Men förbered dig på att några säger emot.
Någon som är sugen idag på lite öl i skitvädret
Kommande tisdag känns högaktuell för en avstämmning innan vi går in i en ny säsong.
Jag kommer att närvara om det finns intresse.
Jag kommer att närvara om det finns intresse.
"There are many dying children out there whose last wish is to meet me."
D. Hasselhoff
D. Hasselhoff
Vad hände med Tisdagsklubben. Blev den nerlagd eller ligger den bara på is trots vädret
Lakej i med och motgång
-
- c/o LL´s Forum
Tisdagsklubb kommande tisdag! Drar igång runt 17.00 på Pauze. Dagens tema: Vitryssar ftw!
Blir det någon tisdagsklubb idag?
Jag är på plats vid 17 iaf
Jag är på plats vid 17 iaf
Tisdagsklubb?
Skulle man kunna köra tisdagsklubb på en onsdagskväll?
Är sugen på öl och hockeysnack, men det är ju inte tisdag
Är sugen på öl och hockeysnack, men det är ju inte tisdag
kommer
Kommer oxå. Men blir nog inte förrän vid 18 tiden
Nu när sommaren har kommit.
Har då även tisdagsklubben dragit igång igen?
Om inte så tycker jag att vi (som vill) samlas nere på pauze på tisdag igen.
Har då även tisdagsklubben dragit igång igen?
Om inte så tycker jag att vi (som vill) samlas nere på pauze på tisdag igen.
-
- c/o LL´s Forum
Håller med 100%. Som inofficiell ordförande i Tisdagsklubben kallar jag till möte nästa tisdag, 4 juli. De som inte kommer är taifare. Jag tror Pauze är öppet från 17.00. Man får komma och gå som man vill.
Hoppas att det kommer några stycken imon på tisdagsklubben på pauze. Jag är på plats vid 17. Hoppas vi ses!!
Tisdagsklubben har öppnat idag igen.
Tisdagsklubb idag
-
- c/o LL´s Forum
Tisdagsklubb imorgon! Alla är välkomna. Inget medlemskap krävs. Du behöver inte ens hålla på VLH. Plats: Pauze i Växjö. Tid: Stället öppnar 17.00. Oftast ramlar folk in 17.30 framåt. Program: Vi snackar om allt möjligt, men vi avhandlar alltid det senaste kring VLH. Dresscode: Stringkallingar/trosor är obligatoriskt.
När drar tisdagsklubben igång igen? Eller har den dragit igång redan? Annars tycker jag att vi drar igång den på tisdag den 17 juli. Eller vad säger ni?
-
- c/o LL´s Forum
Tisdagsklubb 2 juli. Bishops. Jag kommer vara där runt 18.00.
Det var ett tag sedan klubben var igång. Om man skulle vilja göra en nystart så varför inte Bishops.
Lakej i med och motgång
-
- c/o LL´s Forum
Vi kör en tisdagsklubb i morgon. Taifare som vill döda mig med sin hosta undanbedes.
Taifare som vill snacka hockey utan att döda är välkomna.
Vi kör Bishop 17.00. Kolla inlägg nedan för aktuellast info.
Taifare som vill snacka hockey utan att döda är välkomna.
Vi kör Bishop 17.00. Kolla inlägg nedan för aktuellast info.
-
- c/o LL´s Forum
Sluta kontakta mig era j-a as!
Det finns ingen släktskap mellan oss och taifare. Den här videon förklarar detta tydligt https://www.youtube.com/watch?v=e4Ao-iNPPUc
Nej, finns inga suomalaisia i videon du precis kollat. De tillhör en annan liga.
Det finns ingen släktskap mellan oss och taifare. Den här videon förklarar detta tydligt https://www.youtube.com/watch?v=e4Ao-iNPPUc
Nej, finns inga suomalaisia i videon du precis kollat. De tillhör en annan liga.
-
- c/o LL´s Forum
Tisdagsklubb nu på tisdag 8/11. Plats: Olearys. Tid 17.30-
Vi ska avhandla hur vi kan få alla att avgå efter en FÖR bra start. Vi blir lata och bortskämda av allt vinnande hela tiden.
Vi ska avhandla hur vi kan få alla att avgå efter en FÖR bra start. Vi blir lata och bortskämda av allt vinnande hela tiden.
Tisdag.
Dags för att dra igång Tisdagsklubben igen kanske?
Dags för att dra igång Tisdagsklubben igen kanske?
Idag är det tisdag
Kanske dags att köra igång Tisdagsklubben igen. Snacka hockey och tankar inför CHL och Den nya SHL säsongen.
Vi ses på Sláinte.
Lakers Lakejers nya supporterpub.
Kanske dags att köra igång Tisdagsklubben igen. Snacka hockey och tankar inför CHL och Den nya SHL säsongen.
Vi ses på Sláinte.
Lakers Lakejers nya supporterpub.