CHL
Moderators: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
Re: CHL
Någon som vet hur det ser ut med biljetterna till på torsdag mot Die Adler Mannheim?
Sen är det någon som vet om det kommer upp några tyskar till Växjö för att se matchen?
Sen är det någon som vet om det kommer upp några tyskar till Växjö för att se matchen?
I always tell the truth, even when i lie
Ser sådär ut med biljettförsäljningen sektion för sektion.
Något sorts intro lär det bli, känns som om VLH som organisation går in seriöst för detta.
Någon som sett hur VLH's matchtröjor ser ut? Såg precis Färjestads tröjor på twitter och de var fruktansvärda. Röda armar, förmodligen för att CHL-märket är rött.
Något sorts intro lär det bli, känns som om VLH som organisation går in seriöst för detta.
Någon som sett hur VLH's matchtröjor ser ut? Såg precis Färjestads tröjor på twitter och de var fruktansvärda. Röda armar, förmodligen för att CHL-märket är rött.
Alla lag har den röda armen då huvudsponsorns logga är röd. Även på bröstet har sponsorns logga placerats på.ivc wrote:Ser sådär ut med biljettförsäljningen sektion för sektion.
Haha, fyfan vad vidrigt.Pafrihand wrote:Alla lag har den röda armen då huvudsponsorns logga är röd. Även på bröstet har sponsorns logga placerats på.ivc wrote:Ser sådär ut med biljettförsäljningen sektion för sektion.
Tack för svaret!
Om det är någon som har möjlighet och är sugen, så är ett par som ska sitta nere på Stars and Stripes på torsdag från kl 15:00.
Förhoppningsvis så kommer det att dyka upp lite tyska fans som vill tjöta lite.
Sen vida från 17:00.
Förhoppningsvis så kommer det att dyka upp lite tyska fans som vill tjöta lite.
Sen vida från 17:00.
Kan säga att VLH:s tröja är närmare lila än blå och reklamdelen på armen är grå på VLH:s tröja. Vidriga.
Så är det med det, som det
är, me det som är, så är det
är, me det som är, så är det

-
- c/o LL´s Forum
Kan ju inte finnas någon som tar turneringen seriöst med alla dessa sjuka tröjor och en miljon i prispott... Gör om gör rätt!
-
- c/o LL´s Forum
Det är inte mitt fel att vi har gått med i EU..
Bananer och gurkor ska se ut på ett visst sätt, och det vekar gälla CHL:s matchtröjor också
Vad står det på den orangefärgade delen på ena ärmen? Har det med CHL att göra?
Bananer och gurkor ska se ut på ett visst sätt, och det vekar gälla CHL:s matchtröjor också

Vad står det på den orangefärgade delen på ena ärmen? Har det med CHL att göra?
Last edited by Lakershjärta71 on 20 August 2014, 11:14, edited 1 time in total.
Löjligt som sagt att organisationen ska bestämma tröjorna mm.
men är det bara jag som känner att tröjorna inte är så farliga som man trodde?
Hade förväntat mig mycket värre.
Dessutom reklamfria.
men är det bara jag som känner att tröjorna inte är så farliga som man trodde?
Hade förväntat mig mycket värre.
Dessutom reklamfria.
-
- c/o LL´s Forum
Kan tänka mig att klubbkänslan dör en smula när man inte får spela i sina vanliga klubbtröjor, som när man inte får spela med sitt speciella tröjnummer. Vet ej, kanske en petitess..men samma här, förmodligen drabbas alla CHL-lag av detta.
Last edited by Lakershjärta71 on 20 August 2014, 11:23, edited 1 time in total.
Kommer dom att spela i nya byxor med?
Eller ska dom använda sina egna hemmabyxor (dom blåa) till den blå CHL tröjan?
För är det inte en viss blå färgskillnad på CHL tröjorna och ordinarie hemmaställ?
Kommer ju se konstigt ut med två nyanser av blått.
Eller ska dom använda sina egna hemmabyxor (dom blåa) till den blå CHL tröjan?
För är det inte en viss blå färgskillnad på CHL tröjorna och ordinarie hemmaställ?
Kommer ju se konstigt ut med två nyanser av blått.