Semi mot Frölunda/Färjestad
Moderators: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
Semi mot Frölunda/Färjestad
Om det blir så att vi vinner kvarten mot Luleå och går vidare till semifinal och får möta Frölunda.
Planeras det något redan nu då?
Exempelvis invadera dom med 1000-2000 man. Tänkte att lite framförhållning är aldrig fel.
Tänk er Frölunda borta en lördag
Det blir Kaozzz
Exempelvis invadera dom med 1000-2000 man. Tänkte att lite framförhållning är aldrig fel.
Det blir Kaozzz
Last edited by teddy on 27 March 2014, 12:19, edited 1 time in total.
I always tell the truth, even when i lie
Re: I en eventuell Semi mot Frölunda
jinxteddy wrote:Om det blir så att vi vinner kvarten mot Luleå och går vidare till semifinal och får möta Frölunda.
Det blir Kaozzz
Vi vet inte om det blir semi än och vi vet inte om det blir Frölunda vinner LHC den matchserien så får vi FBK
Vi vågar inte planera nått förrän allt är klar att vi tar oss till semi än så länge har vi inte vunnit nått vi bara leder med 3-2 i en serie i bäst av 7
Vi vågar inte planera nått förrän allt är klar att vi tar oss till semi än så länge har vi inte vunnit nått vi bara leder med 3-2 i en serie i bäst av 7
Hockeybussen till Malmö 28 oktober mindre än 90 platser kvar
Jag åker i sådana fall med utan tvekan såvida jobbet inte sätter käppar i hjulet.. jobbar varannan helg så! kommer även dra med mig några st som är jäkligt sugna!
Lakers vinner, Alla hoppar, Hey! Hey!
Lås denna tråden. Fullständigt ointressant i dagsläget.
-
- c/o LL´s Forum
Satan vad du jinxade detta nu Teddy! Vinner Luleå serien nu så lär du få ett bra hat mot dig under en ganska lång period
- DontFightMeIrlBro
- Forumamatör
Frölunda kommer vi ju inte få möta, dem är ju helt värdelösa. Blir nog Karlstad
Vi hatar Håve.
Inget jinx här inte.Svartvadet wrote:Satan vad du jinxade detta nu Teddy! Vinner Luleå serien nu så lär du få ett bra hat mot dig under en ganska lång period
Så hur går tankarna i dom styrandes huvuden?
-
- Forumdemon
Vi lär inte få mer än 200 platser i en semi.. göteborgarna lär sluta upp, de snittar väl 10 000 nu? Och det lär inte bli mindre i en semi.
"fest med lakers lakejer;)"
Men Scandinavium tar väl 12044, och de vett i fasen om dom kommer upp i i semin.
Så är det med det, som det
är, me det som är, så är det
är, me det som är, så är det
-
- Forumdemon
Jag tror de kommer upp i det, är ju det nya frölunda nu.
"fest med lakers lakejer;)"
Självklart ansöker vi ju om tvåtusen platser redan från början även om det är orealistiskt.
Sen får Frölunda ge sitt bud. Sen kan man mötas halva vägen.
Tror inte att dom fyller scandinavium en vanlig veckomatch mot "publiklaget" Lakers.
Sen får Frölunda ge sitt bud. Sen kan man mötas halva vägen.
Tror inte att dom fyller scandinavium en vanlig veckomatch mot "publiklaget" Lakers.
Blir det Frölunda så spelar vi där nästa lördag klockan 17.00. Och då förväntat jag mig en jävla massa bussar!
Fast får vi Färjestad så spelar vi hemma mot dom nästa lördag. Det hade inte varit fel det heller.sumpen wrote:Blir det Frölunda så spelar vi där nästa lördag klockan 17.00. Och då förväntat jag mig en jävla massa bussar!
Jag förväntar mig bussar dit även på tisdag om det nu blir Frölunda.sumpen wrote:Blir det Frölunda så spelar vi där nästa lördag klockan 17.00. Och då förväntat jag mig en jävla massa bussar!
Ingen match är spelad förrän den är slut!
Re: Semi mot Frölunda/Färjestad
Allt som rör semifinalresor och bokningar m.m kommer att släppas på Hemsidan,Fb och Twitter Lördag 29/3 kl 09.00
/ Resesektionen
/ Resesektionen
Hockeybussen till Malmö 28 oktober mindre än 90 platser kvar
Tycker vi cyklar, det är bättre för miljön
- DontFightMeIrlBro
- Forumamatör
Inte över än! Man vet aldrig med Frölunda... Men det ser bra ut (just nu!)DontFightMeIrlBro wrote:Som jag sa så blir det förmodligen Karlstad :DD
Karlstad it is!
Läser man på motståndarnas forum tror de att växjö kommer att bli ett lätt byte i semin eftersom spelarna firade semi final platsen och anser sig vara mätta....
Hoppas att man slår ut skitlaget FBK nu och ger SAIK en match om guldet som heter duga
Hoppas att man slår ut skitlaget FBK nu och ger SAIK en match om guldet som heter duga
SAIK mötte serie 10an i kvartsfinalen och nu 9an i semin
Bra, då kommer de få en chock i finalen! =)nature wrote:SAIK mötte serie 10an i kvartsfinalen och nu 9an i semin
#10 Duchon