Kalla inte Er klack!
Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
Boo. Allvarligt talat, om du inte hörde oss trots att du stod vid kiosken rekommenderar jag dej att införskaffa en hörapparat!
Vet inte hur många de var, men kanske bortåt ett tusental, och de lät som tiotusen. Supportrar och spelare och ledare älskade varandra där ute på isen. Det var gott att se på.
-
- c/o LL´s Forum
Jag fattar inte det här eviga klankandet på lakejerna. Vad är det för fel på att en grupp människor med gemensamt intresse samlas och har skoj? Jag håller med Putte. Kul att jämföras med klackarna i stockholsderbyn i fotboll, men ärligt så skiter jag i vad de omkringresande klackrescencenterna tycker. Jag har roligt. Må Gud förbjuda denna synd och låt Boo vara hans profet!
Håller med dej Varanen...vem tror han att han är.... tycker iallafall att Lakejerna gör ett fantastiskt intryck på ossa alla...ävan på hockeysverige till sýnes...... med tanke på alkuell massmediall uppmäksamhet Lakers har fått sista tiden. Förvalta den och gör något bra... det behöver vi alla supporters..... Därför tror jag att topp i fortsättnigserien äe det bästa för vårt kära Lakers...... för kval tror jag på....
Lakers now and forever
Cilla
Cilla
Boo, varför stod du vid kiosken, därifrån ser man inte mycket av rinken.
Däremot ser man ju klacken ganska bra. Du var alltså inte där för hockeyns skull, utan för att kolla in Lakejerna.
Nää Boo, håll dig till fotbollen, jag förstår inte varför du går på hockey överhuvudtaget.
GNÄLLRÖV!!!!
Däremot ser man ju klacken ganska bra. Du var alltså inte där för hockeyns skull, utan för att kolla in Lakejerna.
Nää Boo, håll dig till fotbollen, jag förstår inte varför du går på hockey överhuvudtaget.
GNÄLLRÖV!!!!
Jag är Lakers-fan, vad fan är du?
Det ÄR pappa som bestämmer!
Det ÄR pappa som bestämmer!
Piggelin skrev:Boo, varför stod du vid kiosken, därifrån ser man inte mycket av rinken.
Han kanske var jääääävligt kaffesugen?
Vet inte hur många de var, men kanske bortåt ett tusental, och de lät som tiotusen. Supportrar och spelare och ledare älskade varandra där ute på isen. Det var gott att se på.
Igår var vi helt kassa tycker jag förutom 1:a och delar av 2:a perioden men ändå var ju Oskarshamnfolket helt saliga efter matchen... vilken klack ni har tyckte dom
Deras trumma hade AIA gillat
Senast redigerad av 1 Putte#24, redigerad totalt 0 gånger.
Tycker du borde åka och kolla på en elitseriematch i Hockey Boo,
var och kollade på Hv71- Färjestad i torsdags , och jag säger bara det , så dåligt tryck i en klack med så mycket folk är nästintill kriminelt.
Det enda vi som stog i fäjestads klacken hörde var Tomtens eviga trummande
Ps Kan ju Som liten eloge till hv klacken nämna att de var 10 ggr bättre än färjestads klacken iofs.
Vi dominerade inte i oskarshamn, men vi höll en väldigt hög nivå, nästan Hela matchen + att vi oftast inte sjunker till hön mot andra lag eller personer.
Gå på östers matcher istället och känn det oerhörda trycket "Från huvudsittplats tror man knappt det finns en klack där"
var och kollade på Hv71- Färjestad i torsdags , och jag säger bara det , så dåligt tryck i en klack med så mycket folk är nästintill kriminelt.
Det enda vi som stog i fäjestads klacken hörde var Tomtens eviga trummande
Ps Kan ju Som liten eloge till hv klacken nämna att de var 10 ggr bättre än färjestads klacken iofs.
Vi dominerade inte i oskarshamn, men vi höll en väldigt hög nivå, nästan Hela matchen + att vi oftast inte sjunker till hön mot andra lag eller personer.
Gå på östers matcher istället och känn det oerhörda trycket "Från huvudsittplats tror man knappt det finns en klack där"
- Il Postino
- Forumamatör
Som det har sagts 1000 ggr....
Det går inte att jämföra er som står i en ishall och East Front som står på värendsvallen ,minst 50 meter från planen och säkert över 100 m från huvudläktaren. Allt man skriker bara försvinner ut i intet. Tänk bara när man har motvind..
Inte lätt att skapa nåt tryck på den arenan.
Får ni inte hjälp av övriga publiken på hemmamatcherna med handklappningar och dyl så är ni inte speciellt märkvärdiga.
På bortaplan är det säkert en annan sak, ni har iaf haft bra tryck när ni varit i Tingsryd.
Det går inte att jämföra er som står i en ishall och East Front som står på värendsvallen ,minst 50 meter från planen och säkert över 100 m från huvudläktaren. Allt man skriker bara försvinner ut i intet. Tänk bara när man har motvind..
Inte lätt att skapa nåt tryck på den arenan.
Får ni inte hjälp av övriga publiken på hemmamatcherna med handklappningar och dyl så är ni inte speciellt märkvärdiga.
På bortaplan är det säkert en annan sak, ni har iaf haft bra tryck när ni varit i Tingsryd.
IL POSTINO skrev:Får ni inte hjälp av övriga publiken på hemmamatcherna med handklappningar och dyl så är ni inte speciellt märkvärdiga.
ja, Brigaden är ju så mkt bättre...
- Kanslisten
- Forumentusiast
- Kontakt:
Putte/LL skrev:Igår var vi helt kassa tycker jag förutom 1:a och delar av 2:a perioden men ändå var ju Oskarshamnfolket helt saliga efter matchen... vilken klack ni har tyckte dom
Jag undrade varför gubben framför mig hade öronproppar i fredags..
Efter ett tag förstod jag varför..
När matchen var slut värkte det i mina trummhinor..
Jag har aldrig sett ngn misshandla en trumma så...
Speedway är livets njutning..