Jag vet inte riktigt vad man ska tro inför den här matchen. Vi har relativt nya killar i laget och en tradition av att sunka ihop efter uppehåll, samt en tendens av att ha svårt för att ta poäng mot Modo samt att den teoretiska chansen till slutspel kanske smyger in små troll i spelet.
Är vi bäst när det gäller? Själv tror jag Modo plockar hem matchen med 4-2 i tom bur. =(
Hoppet är det sista som överger mig denna svettiga säsong. Det är dock helt klart att det är vi som ska dra det längsta strået denna gång och Foppas lärljungar ska få stå i filtsulorna med svansen mellan benen.
Jag fattar inte heller det Serra??? Men, det är klart, när det gäller Tompa så är det nolltolerans som gäller tydligen. Han hängde inte med Iggulden senast, därför bänken troligtvis. Sanslöst.
Så är det med det, som det
är, me det som är, så är det
Vissa kan komma undan med hur mycket blunders som helst i form av felskär, indianare, markeringsmissar, tveksamma utvisningar och allmän slöhet. Vad gäller bedömningen av Linder gäller helt andra regler. Nu spelade killen i sitt livs elitserieform, med ett stort självförtroende, gör ett tveksamt ingripande då Iggullden får gå runt honom, och vips så är det bänken igen. Måste kännas hur tungt som helst för Tom när han från båset ser de övriga backarna gör den ena blundern efter den andra. Nu vill jag se att övriga backar förvaltar denna chansen, främst Lundgren.
Riktigt jävla tråkigt att tompa inte får spela, vår stabilaste back tillsammans med holös o welch den senaste tiden!! Förstår inte hur lagledningen tänker!
Fast så jävla dåligt var det väl inte av Linder, han styrde ju ut Iggulden bakom målet. Modig ska ta den fösaren 7 dagar i veckan, där var det stora misstaget.
serra wrote:Linder petad??????????????????????????????????????????????????????????!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Fan håller han på med???
Synd om Linder men det är väl bara att käka upp. Lagledningen vet ju alltid bäst..eller? Men jag tvivlar på att petningen beror (enbart) på Igguldens mål.
fattar heller inte detta med Tompa. Holös blir en klart bättre back när han har någon vi sin sida som våga hålla i pucken och inte som Gäry endast slå sarg ut eller ising. När nu tillslut #8 fått ett självförtroende.
Gött att se Åslin i intevjun efter 1a perren , svetten sprutar ur han hahaha så ska det se ut på alla. sen 1-1 mlet så får de faan inte släppa de två modo spelarna som står helt fria medan 4 lakers spelare går på puck usch sånt vill ja inte se.