ska vi bryta trenden med vinst för en gångs skull el ska vi ta 11e raka torsken?
sen har Lakejerna stått upp å sjungt å levt som tusan på läktaren men har det hjälpt spelarna för att vinna?
Lakejerna kanske skulle testa en ny sak, vara helt tysta i en period för att kolla om det gör nån skillnad för det hjälper tydligen inte att de sjunger å klappar .
och ja kommer nog få på tafsen för detta nu
det kanske det var det dummaste ni hört på länge men eftersom det inte hjälper att sjunga å klappa hela tiden å det inte hjälper för att vinna så testa andra vägar en gång.
klacken helt tyst med en stor banderoll istället där det står typ NI HAR VÅRT FULLA STÖD ,SE TILL ATT VINN
Håller med Friberg!
Vi testar att vara tysta, kanske fungerar det eller så gör det inte det... Värt ett försök eller?
Det blir väl inte tystare än vanligt, när typ 20% av ståplats skriker i vilket fall. Några få andra tror det är en kör och resten är tysta! Inse bara hur jävla tråkigt folk det finns i Växjö! Känns knappt som någon mening när man står och sliter och skriker när det knappt hörs eftersom resten är tysta.
Kanske ska folk börja försöka att skrika och se hur jävla kul det är när det väl blir mål, och när man får positiv feedback. Man känner sig ju förhelvete delaktig i målen, men när man står tyst så blir fan inte lika glad.
w0bben wrote:Håller med Friberg!
Vi testar att vara tysta, kanske fungerar det eller så gör det inte det... Värt ett försök eller?
Det blir väl inte tystare än vanligt, när typ 20% av ståplats skriker i vilket fall. Några få andra tror det är en kör och resten är tysta! Inse bara hur jävla tråkigt folk det finns i Växjö! Känns knappt som någon mening när man står och sliter och skriker när det knappt hörs eftersom resten är tysta.
Kanske ska folk börja försöka att skrika och se hur jävla kul det är när det väl blir mål, och när man får positiv feedback. Man känner sig ju förhelvete delaktig i målen, men när man står tyst så blir fan inte lika glad.
Haha wobben säger att växjöfolk är tråkiga för dem inte sjunger men uppmanar också folk till att hålla käften. Hur ska du ha det? Att leka stockholmsklackar "Vi är allt, ni är inget utan oss, så därför bestämmer vi allt och håller vi tyst så gör ni som vi säger right?" tror jag inte gynnar några förutom gröna brigaden
Ja JÖSSEZZZZ vad tokviktigt det är att Hlavac och Åslin får in det rätta flytet direkt.
Annars blir de också våldtagna av den elaka apan som laget bär på ryggen...
Jag hoppas faktiskt också på att Rosén får både Hlavac och Åslin jämte sig direkt, men det är inte vad jag tror Hallam kommer göra. Jag tror Hallam sätter upp följande:
En liten ide
Vad sägs om att snacka med Lakers och att dom skippar introt?
Istället så tokkör hela arenan "kom igen LAKERS" till spelarna åker in på isen?
Tycker jag. När vi körde det mot saik så va det lätt det bästa introt denna säsongen. Men då gäller det att hela vs bjuder till så det inte blir sådär halvdant som mot aik.
Tror också att det ergonomiskt kan skapa en helt annan effekt och upplevelse för spelarna.
Jag tror också till en början på Vampola, Rosén, Hlavac. Fågel eller Fisk? Utifrån de förväntningar som Lakers har haft på poängkungen Rosén inför denna säsongen har han mer eller mindre nu blivit en "belastning" för hela laget.
Vad finns det annars för namn på spelartyper som Rosén skulle funka med om Gynge är ett av namnen?
serra wrote:En liten ide
Vad sägs om att snacka med Lakers och att dom skippar introt?
Istället så tokkör hela arenan "kom igen LAKERS" till spelarna åker in på isen?
Det kommer att låta...
Kanske till och med får sekket att uppmana hela arenan att hänga med i ramsan?