Samtidigt som hela Sverige skrattar åt deras idioti när de lägger ut sig som rikspuckon på nätet, så tror de själva att det är bra video. Mer komik än såhär blir det inte.
Last edited by Fredrik R on 16 December 2011, 00:08, edited 1 time in total.
Fredrik R wrote:Samtidigt som hela Sverige skrattar åt dem när de lägger ut sig som rikspuckon på nätet, så tror de själva att det är bra video. Mer komik än såhär blir det inte.
Ärligt talat så tycker jag faktiskt att det är lite roligt. Tanken var nog ändå att göra bort sig lite på ett komiskt sätt. Tycker ni är lite barnsliga som klankar ner på detta. Asgarvade själv åt det. Tycker det var en rolig grej. LIkt den vi gjorde borta mot huddinge, när vi sjöng ramsan "nån har stulit våran trumma". Och sen la ut den på youtube. Samma sak har vi ju gjort med alla busen mot tajf och tomtarna..
Jag tror nog inte att dom tycker att dom är jätte häftiga, utan att det hela är mer en rolig grej. Så slappna av alla och njut istället.
Grejen är ju inte ens komisk utan ascool. Jag har ingen aning om någon i klippet har ett dugg med GB eller taif att göra men det här gör att jag kanske måste ompröva min syn på kulturens heligaste krigare. Detta är något jag hade väntat mig av Psycho Circus, men istället tjafsar vi inbördes. Inte så coolt. Hellre en räkmacka på Börjes.
Hockey är tokskoj. Fattar man inte det springer utvecklingen förbi en. Det finns tydligen en klar spricka bland oss vad som är vad. Tingsryd Hard Bass har fattat. Synd att så få av oss har gjort detsamma.
Skämmer ut sig ? Nej här bjuder man på sig själva och släpper loss med stor humor och det kan inte bli annat betyg än 5 utväxta svanstippar av 5 möjliga!
SMSa pct till 72550 så bidrar du med 50:- till en mer färgglad läktare
Kollade Holgers blogg nyss. Inte utan att man ler åt Smålands grönvita hjältars budgetering...
"Ett tapp på totalt -17 003 i publik för TAIF. Det är en enorm siffra i tappade intäkter. Förstås är det att vi bara spelade grundserien denna säsong, men det är ändå kalla fakta. Vi måste öka publiksiffrorna till nästa säsong. det tror jag är mycket möjligt men då behöver vi få hit marginalpubliken igen. Vi måste vara med att slåss om 7:de platsen nästa år. Det är också de signalerna jag får när jag pratar med ledare och folk runt TAIF."