Vore det inte riktigt kul att visa den kommande rögleklacken den 10:e december att vi kan överrösta dom även utan trumma? Troligtvis kommer det upp en skara rögleanhängare till oss och då skulle vi kunna ta dom rejält på hemmaplan - utan trumma. Då har dom inget att skylla på i varje fall.
Vad tycker ni?
Albert "thec" Sandberg
Ps. Givetvis förstår jag om det kommer lite "vi kan ju visa dom att vi får spela hemma"-inlägg också, men jag tycker det är lite larvigt Ds.
Jag tycker inte vi ska vika oss för gröngölingarna. Vill vi ha trumma så har vi det. Jag tycker det låter mycket bra, eftersom trumman är lagom dov i tonen. :band:
Jag är Lakers-fan, vad fan är du?
Det ÄR pappa som bestämmer!
Om det är larvigt eller inte det får Du bedömma .Men varför ska vi inte ha trumma i denna match ,vi lakejer står för det vi gör och det är att ha trumma i klacken.Om rögles fans som enda förening i allsvenskan störs ,så ska vi skita i det ,det bara bevisar hur löjliga de är och att de förlorade läktarmatchen i sin egen hall ,......Men det var ju vår hemmamatch ,så det var inte så konstigt egentligen.
jag tycker att vi, ENBART FÖR ATT JÄVLAS MED DOM, fixar fram typ 100 trummor och ställer oss på andra sidan nätet vid apeburen o så står vi där och trummar som chimpanser med DAMP i 2 timmar...
Vet inte hur många de var, men kanske bortåt ett tusental, och de lät som tiotusen. Supportrar och spelare och ledare älskade varandra där ute på isen. Det var gott att se på.
Det är också en idé. Alltså, det jag menar med inlägget är att vi gör nåt statement av nåt slag. Antingen sjunger vi sönder dom, eller så trummar vi sönder dom Eller båda naturligtvis, men det är ju som vanligt
Finns väl ingen anledning att vi ska förändra vårt sätt att skapa stämning i hallen beroende på vilka gäster vi har eller vad dom tycker?
Vi är Lakers Lakejer och gör det vi gör och vi gör det bra oavsett vad andra tycker
Jag tycker vi kör på som vi alltid har gjort. Däremot vore det roligt om ni som kanske vanligtvis inte står hos oss i klacken kunde göra det så vi blir riktigt många så knäcker vi dom rejält. Igen.
Hur ska vi kunna knäcka AIA? De är ju Sveriges bästa klack som dessutom inte har någon trumma. De har massor av egna ramsor med bra texter och de förlitar sig till sång och klappande istället för bankande. Det förstår ni väl att vi inte kan bräcka. Sluta vara så positiva...det gäller även dig Per.
I Lakerdome är AIA gäster och varför skall LL rubba sitt koncept bara för att en förkortning kommer på besök? Det är nästan så att jag skulle vilja uppmana varenda Växjöbo till att ta med sig något att trumma på.
Däremot om AIA skriker under nationalsången, strippar på allmän plats, kastar sig störande in i plexit, skriker okvädningsord mot publiken jämte buren, tjabbar med vakter och polis eller på annat störande sätt inte kan anpassa sig till det civiliserade samhället - så kasta ut dem.