Alla Lakers träningsmatcher i tv
Moderators: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
Sändningen är helt ok idag
Re: Alla Lakers träningsmatcher i tv
Enestubbe verkar ha problem med uppkopplingen. Berätta gärna hur matchbilden är.
2015
- Kronobergaren
- Forumamatör
Några som kollar på matchen idag???
LAKERS BYGGER FÖR FRAMTIDEN!!!
1-0 till Växjö. Kallio målskytt, ass Rosen...
Första perioden slut.
Första perioden slut.
sändningen OK men ingen vidare klass på kommentatorn. andra perioden börjar nu
2-1 Ilves nu...
- Kronobergaren
- Forumamatör
skit.hur är spelet Är det slarv, eller är finnarna bättre.
- Kronobergaren
- Forumamatör
vem gjorde målet Hur långt är det kvar
- Kronobergaren
- Forumamatör
ja, paus nu
Fem mål i baken. Rekord?
"Take care to get what you like or you will be forced to like what you get" George Bernhard Shaw
Här svänger det rejält. Man blir ju helt konfys.
"Take care to get what you like or you will be forced to like what you get" George Bernhard Shaw
två lakersspelare utvisade nu
förlust 5-4
Ilves (Lodjuret övers.) suger. Sågar ingen eller inget eftersom jag inte sett matchen. Men förra säsongen blev vi inte chockade över den finska spelstilen som innebär fullt ös, stenhård check på backarna, krossa alla motståndarnas speluppbyggnadsförsök i sin linda, Vi får automatiskt mer tid i ES, men ett spelskickligt svenskt lag ska inte ha problem med SM-ligas motsvarighet till Timrå.
Snart borde det väl vara dags för det blivande NHL-proffset Jan Urbas att visa varför han ska spela i NHL? 

Skickat från min iPhone 6.0 via Pekfingret.
True. Men jag är mer orolig för backarna.
Samtidigt vill jag ha svar från FBK:aren Dolomares. Jag har ställt en fråga gång på gång utan att få svar. Detta är ingen trickquestion eller liknande:
Varför misslyckades Antti Pihlström i FBK enligt din uppfattning?
Han används konstant i det finska landslaget som forecheckare, en roll som har stor betydelse i finsk hockey. Mycket viktigare än i svensk där positionsspel, smart taktiskt och avvaktande spel, är vägvinnande.
Ett exempel på Pihlströms kunnande: http://www.youtube.com/watch?v=gp7qChmcjDQ
Samtidigt vill jag ha svar från FBK:aren Dolomares. Jag har ställt en fråga gång på gång utan att få svar. Detta är ingen trickquestion eller liknande:
Varför misslyckades Antti Pihlström i FBK enligt din uppfattning?
Han används konstant i det finska landslaget som forecheckare, en roll som har stor betydelse i finsk hockey. Mycket viktigare än i svensk där positionsspel, smart taktiskt och avvaktande spel, är vägvinnande.
Ett exempel på Pihlströms kunnande: http://www.youtube.com/watch?v=gp7qChmcjDQ
Jag tyckte inte att Urbas var dålig idag.
Sedan kan jag också lägga till att ett av Ilves mål var ett riktigt skitmål. en pastej som lyftes in mot mål från backen. Ingen såg lyran och plötsligt låg den i mål
Sedan kan jag också lägga till att ett av Ilves mål var ett riktigt skitmål. en pastej som lyftes in mot mål från backen. Ingen såg lyran och plötsligt låg den i mål
Är det Urbas du ska rikta in din häxjakt på denna säsong?Primeau wrote:Snart borde det väl vara dags för det blivande NHL-proffset Jan Urbas att visa varför han ska spela i NHL?
Ingen häxjakt åt något håll. Men vi är alla sura efter en förlust mot SM-ligas motsvarighet till Timrå. Sund reaktion.
Nä, men det blir lätt komiskt när folk anser att en kille är på väg till NHL bara för att han råkar vinna två grenar i en plojtävling på träning.GS wrote:Är det Urbas du ska rikta in din häxjakt på denna säsong?
Skickat från min iPhone 6.0 via Pekfingret.
-
- c/o LL´s Forum
Vad är det komiska? Vem har sagt att han ska till NHL? Vad jag kan läsa så anser många att han har potentialen, och alla verktygen. Det är en djävulusisk skillnad...Primeau wrote:Nä, men det blir lätt komiskt när folk anser att en kille är på väg till NHL bara för att han råkar vinna två grenar i en plojtävling på träning.GS wrote:Är det Urbas du ska rikta in din häxjakt på denna säsong?
-
- Forumdemon
Tror knappast heller att tron på grabben kommer sig av vunnen plojtävling.
Den som ser möjligheter istället för hinder är alltid den som kommer längst!
Hur fan kan ni vara sura över en förlust i en träningsmatch???
Jisses...
Jisses...
Snart nära dig...en ny hall
Låt säsongen börja!!! pallar inte vänta längre..
Tycker harmonin i laget känns klockren inför ES starten. Känner bara en liten osäkerhet och den stavas Vampola (hoppas verkligen jag har fel). Jag är väl kanske den som hyllat honom mest av alla . Har ingen aning om vad som inte stämmer med honom. Träningar/träningsmatcher hit och dit spelar mindre roll men det hade ju varit nice att se någon ljusglimt...
Tycker harmonin i laget känns klockren inför ES starten. Känner bara en liten osäkerhet och den stavas Vampola (hoppas verkligen jag har fel). Jag är väl kanske den som hyllat honom mest av alla . Har ingen aning om vad som inte stämmer med honom. Träningar/träningsmatcher hit och dit spelar mindre roll men det hade ju varit nice att se någon ljusglimt...
Skall ni diskutera matchen så gör det i en ny tråd i fliken Senaste Matchen tack så slipper vi låsa denna
Klonis
Klonis
Hockeybussen till Malmö 28 oktober mindre än 90 platser kvar
Är sändningen värd pengarna, ni som såg förra?