tidsgräns

Ris och ros, förslag och synpunkter på innehåll och publicerat material på

Moderatorer: Klonis, PutteA

friberg
c/o LL´s Forum

tidsgräns

Inlägg av friberg »

går det inte få bort den förbannade tidsgränsen som finns på hur länge man är inloggad för ja loggas ut hela tiden efter 15 min el nåt sånt.
Svartvadet
c/o LL´s Forum

Re: tidsgräns

Inlägg av Svartvadet »

Nej, inte med det systemet som finns idag.

Däremot så kan du trycka bakåt ett steg när du blir utloggad, vilket kommer göra att du loggas in igen. Fungerar konstigt nog för mig.
Varanen
c/o LL´s Forum

Inlägg av Varanen »

Frustrerande om man har skrivit ett långt inlägg, eller ett där man varit tvungen att kolla upp stats osv och glömmer kopiera texten innan man skickar. BIG FAIL! Har hänt mig vid ett flertal tillfällen, men det var ett tag sedan nu som tur är. Har fått in automatiken. Men någon form av autosave eller liknande innan man loggas ut hade suttit fint.
Användarvisningsbild
PutteA
Styrelsen Lakers Lakejer
Kontakt:

tidsgräns

Inlägg av PutteA »

Kommer förändringar framöver så bara lugna ;)
Så är det med det, som det
är, me det som är, så är det
:idea:
Svartvadet
c/o LL´s Forum

Inlägg av Svartvadet »

Varanen skrev:Frustrerande om man har skrivit ett långt inlägg, eller ett där man varit tvungen att kolla upp stats osv och glömmer kopiera texten innan man skickar. BIG FAIL! Har hänt mig vid ett flertal tillfällen, men det var ett tag sedan nu som tur är. Har fått in automatiken. Men någon form av autosave eller liknande innan man loggas ut hade suttit fint.

Samma sak här, trycker du backspace så kommer du tillbaka till ditt inlägg och kan kopiera det i lugn och ro! Fungerar alltid
Skriv svar