Moderators: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
Skojar du eller?! Mer än lite små nervös!teddy wrote:Imorgon är det exakt två veckor tills avfärd. Shit vad man längtar nu. Är det bara jag som börjar bli lite små nervös? Så där så det kittlar i magen
Specialdesignad orange t-shirt + orange klockateddy wrote:Ni har väll inte glömt att införskaffa en orange tröja, t-shirt, bh eller topp. Själv blir det en orange Borat baddräkt.
Kom ihåg nu. Oranget ska det va, inte något vitt, det ser knast ut. Blått funkar dock fast i kombination med orange.
Tagga satan nu era parvlar.
teddy, du har inte tänkt tanken på att alla andra företag i stan också då kanske skulle vilja ha sina färger och loggor på bussarna? Skicka du in förslaget till Bo Frank & Co, men jag tror att du skulle få ett ganska snabbt svar tillbaka.teddy wrote:Tänkte på det jag skrev innan om att lacka om alla bussarna orangea.
Det är ju en omöjlig idé. Men hade det inte varit fränt om Växjös stadsbussar var orangea, blåa och röda. Med den båa färgen i mitten av bussen.
Då representerar ju bussarna både Lakers (orange och blått) och Öster (blått och rött).
Kanske skulle skicka in förslaget till kommunfullmäktige:)
Alltså. Det var ett skämt.Lakershjärta71 wrote:teddy, du har inte tänkt tanken på att alla andra företag i stan också då kanske skulle vilja ha sina färger och loggor på bussarna? Skicka du in förslaget till Bo Frank & Co, men jag tror att du skulle få ett ganska snabbt svar tillbaka.teddy wrote:Tänkte på det jag skrev innan om att lacka om alla bussarna orangea.
Det är ju en omöjlig idé. Men hade det inte varit fränt om Växjös stadsbussar var orangea, blåa och röda. Med den blåa färgen i mitten av bussen.
Då representerar ju bussarna både Lakers (orange och blått) och Öster (blått och rött).
Kanske skulle skicka in förslaget till kommunfullmäktige:)
Ja det går bra. En reservlista finns. Ring in till hockeybussen och anmäl ditt intresse. Eller maila. Tror mailadress står på startsidan under resorON THE WAY UP wrote:Är det fortfarande möjligt att anmäla till reservlistan?
Jag har min biljett säkrad, men har en bror som vaknat lite sent
Tackar.teddy wrote:Ja tv4 sport sänder matchen
Sports/bishops för min del åtminstone !teddy wrote:Ingen aning vart dom flesta åker ifrån. Men känslan är att dom flesta åker från stan. Av erfarenhet så brukar det vara så.
Sports, Bishop eller Harrys, kommer det nog bli. Eller alla tre
Anders83 wrote:Hoppa in i hallen ?
Haha "vi som älskar Lakers hoppar HEY HEY"