Beachhouse permanent i a-laget
Moderators: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
Beachhouse permanent i a-laget
Härligt att höra att Beachhouse får en permanent plats i a-laget!!
91:an Hjalmarsson
-
- c/o LL´s Forum
- challe_berglund
- Forumproffs
-
- Inaktiverad användare
- Sköna_Gröna
- Forumamatör
-
- Forumterrorist
Vore jag Taifare efter denna brakfesten så tror jag du ska tagga ner. Vi vet att ni är bättre....nöjd? Vi kommer med tiden eller som pyromanen sa det tar sig.
#5 emil RANTATALO-THOMAS ska ju försöka ta en plats. Och de gångerna jag sett honom så tror jag det kan bli något va det lider.
#5 emil RANTATALO-THOMAS ska ju försöka ta en plats. Och de gångerna jag sett honom så tror jag det kan bli något va det lider.
-Vill ni se Hockey med fart? Växjö HC såklart!!-
Ett riktigt beslut av VLH. Det jag absolut vill betona är att han fortsätter att spela skamligt enkelt (som han gjorde i träningsmatcherna förra säsongen). På det sättet ger han sig själv och sina medspelare mer tid. Beachouse har mycket hockey i sig så den biten är inget problem. Nu gäller det att härda killen och det görs ju bäst genom att han får agera piñata efter varje träning. Undra om kompositklubborna gör ondare än vanliga av trä?
- Sköna_Gröna
- Forumamatör
Lakers00 wrote:Vore jag Taifare efter denna brakfesten så tror jag du ska tagga ner. Vi vet att ni är bättre....nöjd? Vi kommer med tiden eller som pyromanen sa det tar sig.
Vadå tagga ner ? , jag frågar vad ni har, om det är något intressant namn. Du dissar ju bara dina egna juniorer med ditt inlägg.
Stolthet, hjärta, tradition
intervju med Ranta uppe i Skövde!
http://www.skovdeik.se/news.php?type=N&item=1232
http://www.skovdeik.se/news.php?type=N&item=1232
Behandla folk så att de inte kan göra detsamma mot dig.
Växjö Lakersissä!!
Växjö Lakersissä!!
Ranta
Hejsan alla förstå sig påare!
Har själv mycket bra koll på Ranta genom alla år i Växjö.
Rantas stora "problem" är fysiken.
En nötskrika har mycket svårt att bygga på sig muskler och bli en And fågel där fysiken känns stor och trygg.
Tyvärr ligger han (Emil) 10-15 kg efter allsvensk nivå.
Viljan har Ranta alltid haft men realismen måste också till.
Lycka till i division ett
Mvh Anders
Har själv mycket bra koll på Ranta genom alla år i Växjö.
Rantas stora "problem" är fysiken.
En nötskrika har mycket svårt att bygga på sig muskler och bli en And fågel där fysiken känns stor och trygg.
Tyvärr ligger han (Emil) 10-15 kg efter allsvensk nivå.
Viljan har Ranta alltid haft men realismen måste också till.
Lycka till i division ett
Mvh Anders
-
- c/o LL´s Forum
-
- c/o LL´s Forum
-
- c/o LL´s Forum
Tror det handlar mycket om vilken spelartyp man är. Kommer själv ihåg att vi hade olika övningar för olika spelare på sommarträningen, då vissa behöver lägga på sig mer muskler totalt, andra öva upp benen och några bara kondition....
Tror ni att det hade sett likadant ut på isen om;
Johan Markusson vägde 85 istället för 100?
Hedman vägde 85 istället för 100?
Fimpen vägde 92 istället för 80?
Tror att en spelare som Ranta inte behöver tänka på att lägga till mer än MAX 5 kg, då han är en tvåvägs-back. Hur mkt ben tror ni att Robert Rosén tränade förrförra året? Innan slö och efter snabb!
Tror ni att det hade sett likadant ut på isen om;
Johan Markusson vägde 85 istället för 100?
Hedman vägde 85 istället för 100?
Fimpen vägde 92 istället för 80?
Tror att en spelare som Ranta inte behöver tänka på att lägga till mer än MAX 5 kg, då han är en tvåvägs-back. Hur mkt ben tror ni att Robert Rosén tränade förrförra året? Innan slö och efter snabb!
-
- Inaktiverad användare
HUR används De Muskler som Tränas fram
Att enbart tillverka muskler gör ingen snabbare, OM så vore fallet så skulle Tyngdlyftare också vare snabbast på 100m.
Lyft blicken i Ert Lägga på sig Snack, en KLOK Hockeyspelare med Skills behöver väldigt LITE Muskler egentligen. Men det är enklare att skicka in aningslösa Hockeyspelare i gymet än att Lära dessa Det De egentligen behöver.
OM Man kombinerar Muskler/Teknik på ett begåvat sätt så får Man Bolt eller IBRA, Mången Hockeyspelar kör Bänk ock Benböj utan att begripa att det behövs en Växelåda för att använda Kraften
BEVISET för detta är att det efter varje års sommarträning syns väldigt LITE skillnad på De flesta spelarnas kunnande trots att Fysvärdena ständigt förbättras år från år, HUR kan detta vara möjligt OM Lägga på sig är så viktigt parameter för utveckling
Sanningen är att det är mest Skitsnack, i Gymet skapas INGA Hockeyspelare, de viktiga parametrarna är Skills och kloka beslut, samt grundläggande konditionsträning och Fys för att undvika skador.
AnabolHockeyn i NordAmerika bör inte premieras i Sverige om inte steget skall tas fullt ut och säga som det är, Skit i alla Dopingregler Muskler är viktigast.
Anton Hedman är inte bättre i år för att Han blivit Tyngre Använd gärna sista meningen som Ledtråd
Att enbart tillverka muskler gör ingen snabbare, OM så vore fallet så skulle Tyngdlyftare också vare snabbast på 100m.
Lyft blicken i Ert Lägga på sig Snack, en KLOK Hockeyspelare med Skills behöver väldigt LITE Muskler egentligen. Men det är enklare att skicka in aningslösa Hockeyspelare i gymet än att Lära dessa Det De egentligen behöver.
OM Man kombinerar Muskler/Teknik på ett begåvat sätt så får Man Bolt eller IBRA, Mången Hockeyspelar kör Bänk ock Benböj utan att begripa att det behövs en Växelåda för att använda Kraften
BEVISET för detta är att det efter varje års sommarträning syns väldigt LITE skillnad på De flesta spelarnas kunnande trots att Fysvärdena ständigt förbättras år från år, HUR kan detta vara möjligt OM Lägga på sig är så viktigt parameter för utveckling
Sanningen är att det är mest Skitsnack, i Gymet skapas INGA Hockeyspelare, de viktiga parametrarna är Skills och kloka beslut, samt grundläggande konditionsträning och Fys för att undvika skador.
AnabolHockeyn i NordAmerika bör inte premieras i Sverige om inte steget skall tas fullt ut och säga som det är, Skit i alla Dopingregler Muskler är viktigast.
Anton Hedman är inte bättre i år för att Han blivit Tyngre Använd gärna sista meningen som Ledtråd
In Hinkum Veritas
-
- Styrelsen Lakers Lakejer
måste bara lägga ut denna:D haha verkar gå bra för killen där borta;)
http://www.youtube.com/watch?v=48TnYZ-qL2o
http://www.youtube.com/watch?v=48TnYZ-qL2o
" Jävla Moped" :D
" Det Är Tajt " ;)
" Det Är Tajt " ;)
Re: Beachhouse permanent i a-laget
Beachhouse förstärker Gislaved kommande säsong. Välbehövligt för vår gamla samarbetsklubb!