J 20
Moderators: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
-
- c/o LL´s Forum
Re: J 20
Hälften ungefär
Nån som hängt med i de hockeypass som tydligen ägt rum i veckan för juniorerna. Är trupperna uttagna? Svartvadet?
Människor som inte brinner för nåt existerar förvisso, men lever knappt.
Radio Kronoberg, nåt vi alla kan skämmas över.
Radio Kronoberg, nåt vi alla kan skämmas över.
Varanen wrote:Jag visar min okunnighet nu, men vad är J20 Utveckling?
Precis, och det är nytt inför i år..sjön wrote:I j 20 utveckling kommer spelare som inte räcker till i något av elitlagen att hålla till.
Tidigare har man kört med J18 utv. och elit, och bara ett J20, men nu är det tvärtom.
Anton Grenholm o Porsefjord gjorde mål med,gött.
Första gången någonsin vi plötsligt har ett J20 som kan komma bidra med spelare under säsongen på allvar,flåt Basse o co men nu har vi lyckats knyta till oss talanger på ett helt nytt sätt.
Jag tycker vi stannar i Elitserien för gott.
Första gången någonsin vi plötsligt har ett J20 som kan komma bidra med spelare under säsongen på allvar,flåt Basse o co men nu har vi lyckats knyta till oss talanger på ett helt nytt sätt.
Jag tycker vi stannar i Elitserien för gott.
Behandla folk så att de inte kan göra detsamma mot dig.
Växjö Lakersissä!!
Växjö Lakersissä!!
efter förlängning..
Behandla folk så att de inte kan göra detsamma mot dig.
Växjö Lakersissä!!
Växjö Lakersissä!!
-
- Styrelsen Lakers Lakejer
då har nisses skotträning efter träningarna gjort lite effekt iaf
hur skötte sig Johansson ?

" Jävla Moped" :D
" Det Är Tajt " ;)
" Det Är Tajt " ;)
Han skötte sig också okej, fast både han och nisse såg ut att vara lite övermodiga i vissa lägen, och jag tyckte att det var dom två som missade lite vid 0-1 målet..Coffe #800 wrote:då har nisses skotträning efter träningarna gjort lite effekt iafhur skötte sig Johansson ?
-
- Styrelsen Lakers Lakejer
brukar bli så när man får kliva ner och lira J hockey....
" Jävla Moped" :D
" Det Är Tajt " ;)
" Det Är Tajt " ;)
Dock sa va de ju Växjö som tog ledningen!fjenebeck wrote:Han skötte sig också okej, fast både han och nisse såg ut att vara lite övermodiga i vissa lägen, och jag tyckte att det var dom två som missade lite vid 0-1 målet..Coffe #800 wrote:då har nisses skotträning efter träningarna gjort lite effekt iafhur skötte sig Johansson ?

"A month before the season I stop putting ketchup on my french fries." -Mario Lemieux
My bad, hade inte riktigt koll..Lemieux wrote:Dock sa va de ju Växjö som tog ledningen!fjenebeck wrote:Han skötte sig också okej, fast både han och nisse såg ut att vara lite övermodiga i vissa lägen, och jag tyckte att det var dom två som missade lite vid 0-1 målet..Coffe #800 wrote:då har nisses skotträning efter träningarna gjort lite effekt iafhur skötte sig Johansson ?
-
- c/o LL´s Forum
Ja fan vore riktigt gott om dom kunde få 3 pinnar här efter utspelningen i Malmö senast.
Den som inte sjunger är taifare!!!
-
- c/o LL´s Forum
2-2 nu. Kollar man skottstatistiken så verkar det som en liknande match som A-laget igår mot HV. Ja nu är ju inte skotten redovisade från 3:e än såklart.
-
- c/o LL´s Forum
-
- c/o LL´s Forum
Well 53-20 talar väl sitt tydliga språk
J20 behärskar grishockeyn till fullo än men det kommer!

-
- c/o LL´s Forum