Vilken lirare, fan vad stolt man blir som Växjö och LL anhängare!
Denna ödmjukt gudabenådade frälsare tillför ju laget något enormt mycket, ja det är ju nästan så att man blir tårögd!!
Nu visar vi hans familj på söndag, utan att skrämma hans dotter , vilken super klack vi Lakejerna är!!!
Jag tror att han stannar i ett par säsonger till?
Kan man önska sig det i julklapp?
Han säger ju t.o.m att Lakejerna är det BÄSTA han hört någonsin, vi måste ju ta åt oss, bra BIZON!!!!!!
Måste gå och snyta mig.....
/T5!!
Intervjun med "Poddan" efter matchen...
Moderators: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
Intervjun med "Poddan" efter matchen...
Last edited by C70T5 on 30 October 2003, 00:43, edited 3 times in total.
[b][size=134]TALA ÄR GULD - TIGA ÄR SILVER[/size][/b]
Lakers Lakejer och Växjöpubliken har fått feberfrossa. Hur kommer detta sluta?? Ska klacken bli bäst i världen?!
Kan se det framför mig i Aftonbladet om nått år.
-"Ja, det är nu bevisat. Lakejerna är bäst i världen efter bokat 100 bussar till Stockholm i mötet mot Djurgården där taket i Globen gick sönder av lakejernas starka hejarop"
Kan se det framför mig i Aftonbladet om nått år.
-"Ja, det är nu bevisat. Lakejerna är bäst i världen efter bokat 100 bussar till Stockholm i mötet mot Djurgården där taket i Globen gick sönder av lakejernas starka hejarop"
"Under mina 14 år har jag inte spelat inför mer hängivna supportrar med sånt hjärta för laget."
-Shjon Podein
-Shjon Podein
Växjöpublikens karavanförflyttningar kommer snart bli ett ärende på stora mobila förflyttningar på jänkarnas satelliter. Dom sitter förbryllade och förstår inte vad det är för stor aktivitet på smålandsvägarna som händer några gånger i månaden.
"Under mina 14 år har jag inte spelat inför mer hängivna supportrar med sånt hjärta för laget."
-Shjon Podein
-Shjon Podein