Gött, då fick vi in både Logga-ändring och färgändringar!! Sen har vi ju en del lag som ändrat sina klubbfärger för att sponsorer har velat detta. Det bästa exemplet måste vara FBK, lila dräkten och Gul/Lila dräkten
Så är det med det, som det
är, me det som är, så är det
Kommer matchställen gå helt i blått och orange eller kommer det även finnas vita detaljer som för Islanders och Edmonton? Vet du om de kommer ta en färdig design från NHL eller är det något helt eget?
Får återkomma med svar på detta. Jag vet att det även kommer vara vita inslag i loggan, men om det även appliceras på matchdräkten vet jag inte. Skulle tro att dom tar fram en egen design på tröjorna, men kan inte svära på de. Får återkomma med svar när jag kan!!
Så är det med det, som det
är, me det som är, så är det
jaha där ser man, vi får se hur det går te hösten med de nya färgerna det kan gå bra men det kan gå skit.
synd att ändra ett vinnande koncept bara för en del så kan det vara psykologi det här med färger att ena stunden spela i de rätta färgerna för att i andra stunden spela i helt andra färger och detta har vi ju sett bevis på tidigare för några år sedan med en viss gul tröja. så nu orkar ja inte tjafsa mer om detta hoppas ni har rätt att det bli snyggare än det som finns nu men ja tvivlar starkt.
PutteA: Vi båda vet att en tråd om samma sak är just nu på tapeten även på MoDo´s forum (Lumberjacks) ..
Och även SSK sägs byta ut Loggan till nästa säsong.
Underbart med färg ändring.
För mig är Lakers alltid HC och jag har många gånger förbannat den nya kombinationen med Rött, Gult och Blått.
Tacka vet jag på min tid när vi hade en kopia på Vancouvers tröja med ett ända stort V på bröstet. Marinblå och med inslag av orange och gult i V:et. Borta tröjan var dock inte så snygg men idag finns det betydligt bättre möjligheter att göra en snyggborta tröja än det fanns på min tid (1985-90).
För övrigt så är i mitt tycke Phillys tröja det vackraste som finns i sportvärlden. Där har dem något att ta efter.
Tänk när hela Vida arena viftar med orange handdukar det blir mäktigt.
Det går upp och det går ner. Hjärtat finns alltid kvar.
Fredrik R wrote:Bra och intressant sammanställning där med tröjorna Anders83!
Allt är inte så ovanligt och konstigt trots allt.
Den översta SSK-tröjan med kringlorna på är bara F Ö R bedrövlig. TÄNK om VLH:s nya dekoreras med discobollar Växjö ska ju framhävas.....eller hur var det nu ....och vad vore Växjö utan en discoboll *hmmmm*
Rent och snyggt........än så länge. D v s till den nödvändiga reklamen invaderar. Tredje-tröjan blir bra till träning. Finns inte en chans att någon lyckas smita undan
Philadelphia har ju också lyckats med orange, precis som Oilers och Islanders, så varför inte Lakers?
Dock har ju Oilers och Islanders båda de två nykommande Lakersfärgerna, och själv tycker jag det är riktigt snyggt. Men ville bara upplysa att det är fler en dessa två som har snygga tröjor med orange.