Bosse Ahl

Här diskuterar du allmänt hockeysnack.

Moderators: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator

Post Reply
Beckis
Forumproffs

Bosse Ahl

Post by Beckis »

Nu drar tåget vidare till Timrå....enligt text tv så skall han vara spelklar redan på torsdag....

Förstår honom till fullo, för vem vill spela i Troja:)

Mvh Beckis
C70T5
c/o LL´s Forum

Re: Bosse Ahl

Post by C70T5 »

Beckis wrote:Nu drar tåget vidare till Timrå....enligt text tv så skall han vara spelklar redan på torsdag....

Förstår honom till fullo, för vem vill spela i Troja:)

Mvh Beckis

Ska han stå på söndag med eller?

/T5!!
[b][size=134]TALA ÄR GULD - TIGA ÄR SILVER[/size][/b]
Beckis
Forumproffs

Post by Beckis »

Nja, som jag förstod det hela så skulle han spela två matcher med Timrå tillsvidare.
Vad som händer sen finns att hämta bland stjärnorna..

Mvh Beckis
C70T5
c/o LL´s Forum

Post by C70T5 »

Beckis wrote:Nja, som jag förstod det hela så skulle han spela två matcher med Timrå tillsvidare.
Vad som händer sen finns att hämta bland stjärnorna..
Mvh Beckis

Finns väl inga stjärnor i Ljungby.... :roflol: :roflol: :roflol:

/T5!!
Sacke
Forumamatör

Post by Sacke »

Nej, för de hade ni väl köpt isf? ;)

Skämt åsido.. Troja gör något mycket imponerande just nu! Titta på deras lag! De som inte tycker att Troja står för något unikt i allsvenskan har nog inte förstått bredden och kompetensen av deras ungdomsverksamet.
C70T5
c/o LL´s Forum

Post by C70T5 »

Sacke wrote:Nej, för de hade ni väl köpt isf? ;)

Skämt åsido.. Troja gör något mycket imponerande just nu! Titta på deras lag! De som inte tycker att Troja står för något unikt i allsvenskan har nog inte förstått bredden och kompetensen av deras ungdomsverksamet.

:?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?:
Kompetens, vart då!?

/T5!!
Ljungbybo
Forumamatör

Bosse

Post by Ljungbybo »

Tycker att Troja gör ett fantastiskt jobb på alla fronter. Vi har ingen bred trupp men har ändå knäppt topptippade lag på näsan.
De enda som man kan klassa som stjärnor är väl Johan Andersson, Daniel Håkansson, Fredrik Tideman och Mika Välilä men ingen av dem är ju några fixarstjärnor . Men jag är otroligt nöjd med hela laget. Det som är viktigast är ju att klara elitlicensen och allsvenskt kontrakt. Det är viktigt med en bra ungdomsverksamhet eftersom minst 50% av spelarna i A-laget ska komma därifrån.
Troja jobbar med en permanent lösning på målvaktsfronten och vad jag har hört så är det en riktigt bra kille som är på G.
Lillklonis
Forumdemon

Post by Lillklonis »

men tommy sandahl ska väl stå mot oss eller??
"fest med lakers lakejer;)"
Ljungbybo
Forumamatör

Post by Ljungbybo »

Som det ser ut nu så kommer Tommy att stå på söndag men allt kan ändras. Vi får väl se vad som händer.
Hur som helst så är Tommy en stor talang och ni kommer få det svårt även om han står i Trojamålet.
Lindgren

Post by Lindgren »

Det är helt ok att Sandalen står mot oss på söndag. Vem vet, han kanske täpper igen fulltständigt.
Sabina

Post by Sabina »

Att inte Troja slänger in Jockey Pipper, med allt fläsk han har i pannan borde han vara en het kandidat. Att han nickar puckar med pannan lär inte göra hans situation värre.
Ljungbybo
Forumamatör

Post by Ljungbybo »

Som sagt så ser det ut som om Tommy står på söndag men det kan ändra sig snabbt.
Vi har en väldigt duktig målvakt på G och när/om han blir klar är svårt att sia om nu.
buck
c/o LL´s Forum

Post by buck »

Ljungbybo: vet ni vem det rör sej om än?
Vet inte hur många de var, men kanske bortåt ett tusental, och de lät som tiotusen. Supportrar och spelare och ledare älskade varandra där ute på isen. Det var gott att se på.
Ljungbybo
Forumamatör

Post by Ljungbybo »

Jag har hört ett namn men det kommer jag inte nämna eftersom rykten skapar förhoppningar bland fans och om det inte går i lås så kan det bli en dålig stämning. Eftersom det inte är klart än så är det bara onödigt att sprida ut ett namn, men jag lovar dig den dagen då det är klart så ska jag säga om det var det namnet som jag har hört.
Jochen Peiper

Post by Jochen Peiper »

Sabina wrote:Att inte Troja slänger in Jockey Pipper, med allt fläsk han har i pannan borde han vara en het kandidat. Att han nickar puckar med pannan lär inte göra hans situation värre.

Sabina; Vill du ha en date med mig eller? :lol:
Du verkar vara en positiv och trevlig tjej :roflol:
Men då får du lova att sluta hålla på Lakers :ajabaja:
LaKaj
Forumdemon

Post by LaKaj »

Det är ju märkligt att Buckshot inte väcker några negativa känslor längre. De senaste inläggen har jag kunnat le åt. Kanske det handlar om att han börjar få en positivare känsla för Lakers och Lakejerna...Image
----- Växjö Lakers, Sveriges stolthet!-----
Post Reply