Mörrums GoIS IK´s forum är stängt

Sånt som inte passar in nån annanstans skrivs här. Självklart kan du diskutera även sånt som inte berör hockeyn här.

Moderators: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator

Post Reply
Sacke
Forumamatör

Mörrums GoIS IK´s forum är stängt

Post by Sacke »

Vill bara meddela detta... Ni är istället välkomna in på Laxarna Online som vi slängde upp lite snabbt, eftersom vi blev väldigt besvikna över detta agerande: http://www.laxarnaonline.cjb.net/
anderzon
c/o LL´s Forum

Post by anderzon »

Hur kommer det sig att klubben ville stänga forumet?
Sacke
Forumamatör

Post by Sacke »

Pga att vi framför allt har och är väldigt kritiska mot tränaren. Spelarna har inte visat upp den inställning man kan begära och vi har under tidens gång kunnat läsa den ena efter det andra konstiga uttalandet i tidningarna. Råder ingen tvivel om att det råder obalans i laget. Skott statistiken per period säger allting. Laget är inte såhär dåligt, för de kämpar ju inte ens!

Våra starka åsikter kvalificierades som skitsnack som var av noll intresse för föreningen! 8O :evil: :twisted:
Zrekal
Forumdemon

Post by Zrekal »

hehe...listigt att stänga forumet å lämna en länk till det nya på sidan :?:
goisetkaa
Forumamatör

Post by goisetkaa »

ja, vad skall man säga förutom: Pinsamt :oops: Att de inte skäms :?:

Förstår inte att de styrande i föreningen kan va så fega så att de inte vågar möta supportrarnas åsikter :asshole:

Rena diktaturen råder i den klubben verkar det som :fuck:

Hela hockeysverige skrattar åt dom :roflol:
Alltid Goisare......Jutet kaa :headbang:
NiGy
Forumproffs

Post by NiGy »

Goiset´kaa och Sacke är väl välkomna att bli Lakersfans istället!! :-)
Från Lax till sjö är ju inte långt! ;-)
Alla har rätt till min åsikt!
Roger
Forumdemon

Post by Roger »

NiGy wrote:Goiset´kaa och Sacke är väl välkomna att bli Lakersfans istället!! :-)
Från Lax till sjö är ju inte långt! ;-)

det är väl så att vissa sorters lax lever i sjöar
törstens fiende
Sacke
Forumamatör

Post by Sacke »

"hehe...listigt att stänga forumet å lämna en länk till det nya på sidan "

Kanske för att jag var webmaster och inte ville att föreningen skulle döda allt för oss supportrar? Även om de så gärna önskade! :(

"det är väl så att vissa sorters lax lever i sjöar"

Kan inte stämma bättre... Goisets f.d webbis bor nämligen i Växjö-området ;) Å efter den senaste tidens märkliga beteende från goiset så blir det säkert en och annan match i lakersdome istället för att bila ner och se ett motivationslöst Mörrum
C70T5
c/o LL´s Forum

Post by C70T5 »

Sacke wrote:"hehe...listigt att stänga forumet å lämna en länk till det nya på sidan "

Kanske för att jag var webmaster och inte ville att föreningen skulle döda allt för oss supportrar? Även om de så gärna önskade! :(

"det är väl så att vissa sorters lax lever i sjöar"

Kan inte stämma bättre... Goisets f.d webbis bor nämligen i Växjö-området ;) Å efter den senaste tidens märkliga beteende från goiset så blir det säkert en och annan match i lakersdome istället för att bila ner och se ett motivationslöst Mörrum

Du är välkommen!
En för alla, alla för en..LAKERS då alltså! :wink:
Du ska se att Ni repar Er!!
Intrycket som jag fått ifrån Er Mörrum suppotrar är faktiskt bara positivt. :clap: :clap:
Lycka till, se nu till att nita té Troja i morgon, för vår skull!!! :wink:
/T5!!
[b][size=134]TALA ÄR GULD - TIGA ÄR SILVER[/size][/b]
Lindgren

Post by Lindgren »

Sacke >>

Du hör hemma i Växjö, du hör hemma i Lakers, du har bara varit lite förvirrad, nu är du snart tillbaka, du är ingen lax,,, du är egentligen en Lakej. :wink:
Sacke
Forumamatör

Post by Sacke »

Nej, jag kommer alltid vara en lax.. Men det hindrar mig inte från att se fler lakers matcher framöver eller troja-matcher.. eller rentav tingsryds-matcher..
C70T5
c/o LL´s Forum

Post by C70T5 »

Sacke wrote:Nej, jag kommer alltid vara en lax.. Men det hindrar mig inte från att se fler lakers matcher framöver eller troja-matcher.. eller rentav tingsryds-matcher..
8O 8O 8O 8O

Hemska tanke!!!!!

/T5!!
[b][size=134]TALA ÄR GULD - TIGA ÄR SILVER[/size][/b]
Zrekal
Forumdemon

Post by Zrekal »

Sacke wrote:"hehe...listigt att stänga forumet å lämna en länk till det nya på sidan "

Menar givetvis av dem som tagit beslut om nedstängningen...Att du lämnar länken är inte svårt att förstå.
Sacke
Forumamatör

Post by Sacke »

Hemska tanke!!!!!

Jo, det har en hemsk tanke.. men de är borta nu ;)
Post Reply