Piggelin wrote:Öster fick påbackning med 600000:-, det blev en liten notis i samma artikel.
Men ska vi vara ärliga hände detta Öster för ett par år sen.Men det var ett 70-tal klubbar i år vilket visar att det är svårt för klubbar att tolka reglerna precis som för oss privatpersoner och Lakers påbackning är redan inbetald så det är egentligen inget att skriva om.
Piggelin wrote:Öster fick påbackning med 600000:-, det blev en liten notis i samma artikel.
Dock så blev det ju en ganska stor artikel i samband med att de uppdagades att Öster har en skatteskuld också. Så i detta avseende har de blivit behandlade lika iaf.
Så ni kan inte garantera att de spelar?
– Nej, ingenting är hundra. De kan ju bli sjuka. Men vi förstår den moraliska aspekten och ska göra allt vi kan.
1. Jesper Damgaard
Kliver man in som back, gör tre mål på en period, i ett derby och är en spelare som inte gjorde ett enda mål förra säsongen, då är man veckans givna etta i min bok.
2. Växjö
Man slaktar nästan allt. Grymt lag man fått ihop. Vilken forwardsuppsättning man har. Jag sa innan säsongen att Malmö hade allsvenskans bästa forwards. Jag äter upp det. För det har Växjö. Solklart!
3. Luleå
Norrbottens stolthet leder elitserien efter nio omgångar. Coolt. Vem hade trott det?
Saxat från Mr redhawk
"Baywatch had a lot to with promoting world peace."
..Dessutom från en stockholmsjournalist som inte kan se skillnad på skit och pannkaka. Vem är till exempel intresserade av AIK utanför tullarna? Ingen. SSK?..nej, jag restar mitt kejs..
Människor som inte brinner för nåt existerar förvisso, men lever knappt.
Radio Kronoberg, nåt vi alla kan skämmas över.
Dock "råkade" några bilagor falla ur sin tidning idag..
Så jag har 6 över. Tänkte ifall någon utanför Växjö som inte har SMP i tidningshyllorna kan få chansen att köpa den av mig för en ringa summa.. Det vill säga Porto+Brevkostnad. 15:- nånting.
Finns säkert några.. Så bara hojta till, skicka ett PM så löser vi det.
hoppas det finns nån i affären idag när ja står å bankar kl 09 för de öppnar då och i lilla Rottne är det enbart pensionärer som häckar utanför affären kl 09 å så jag
Razzel: Med tanke på att dom hette Rut, Agda, etc och var på 90+ så tror jag dom skiter i vilket
Dessutom har tryckeriet i Karlskrona lagt i dubbla bilagor i vissa tidningar.
"Jag har själv spelat i ett fullsatt lakerdome och tror det är bland det värsta men samtidigt bland de mäktigaste tryck jag upplevt i en hall som tar drygt 4000. Kommer så väl ihåg när vi som bortalag åkte in i ett nersläckt lakerdome och de spelade låten "who let the dogs out" och publiken sjunger ouh ouh ouh ouh när de sänker volymen. Då undrade...va fan är det här?! Vi ska ju spela ett kval till div 1 och då brukar det vara närmast sörjande!!"