Mörrums GoIS IK´s forum är stängt
Moderators: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
Mörrums GoIS IK´s forum är stängt
Vill bara meddela detta... Ni är istället välkomna in på Laxarna Online som vi slängde upp lite snabbt, eftersom vi blev väldigt besvikna över detta agerande: http://www.laxarnaonline.cjb.net/
Pga att vi framför allt har och är väldigt kritiska mot tränaren. Spelarna har inte visat upp den inställning man kan begära och vi har under tidens gång kunnat läsa den ena efter det andra konstiga uttalandet i tidningarna. Råder ingen tvivel om att det råder obalans i laget. Skott statistiken per period säger allting. Laget är inte såhär dåligt, för de kämpar ju inte ens!
Våra starka åsikter kvalificierades som skitsnack som var av noll intresse för föreningen!
Våra starka åsikter kvalificierades som skitsnack som var av noll intresse för föreningen!
"hehe...listigt att stänga forumet å lämna en länk till det nya på sidan "
Kanske för att jag var webmaster och inte ville att föreningen skulle döda allt för oss supportrar? Även om de så gärna önskade!
"det är väl så att vissa sorters lax lever i sjöar"
Kan inte stämma bättre... Goisets f.d webbis bor nämligen i Växjö-området Å efter den senaste tidens märkliga beteende från goiset så blir det säkert en och annan match i lakersdome istället för att bila ner och se ett motivationslöst Mörrum
Kanske för att jag var webmaster och inte ville att föreningen skulle döda allt för oss supportrar? Även om de så gärna önskade!
Kan inte stämma bättre... Goisets f.d webbis bor nämligen i Växjö-området Å efter den senaste tidens märkliga beteende från goiset så blir det säkert en och annan match i lakersdome istället för att bila ner och se ett motivationslöst Mörrum
Sacke wrote:"hehe...listigt att stänga forumet å lämna en länk till det nya på sidan "
Du är välkommen!
En för alla, alla för en..LAKERS då alltså!
Du ska se att Ni repar Er!!
Intrycket som jag fått ifrån Er Mörrum suppotrar är faktiskt bara positivt.
Lycka till, se nu till att nita té Troja i morgon, för vår skull!!!
/T5!!
[b][size=134]TALA ÄR GULD - TIGA ÄR SILVER[/size][/b]
Sacke wrote:"hehe...listigt att stänga forumet å lämna en länk till det nya på sidan "
Menar givetvis av dem som tagit beslut om nedstängningen...Att du lämnar länken är inte svårt att förstå.