25/2-04
8-0 till VLH
Vi säkra vår första playoffplats
Boomer dök upp enfter första perioden då stod det 6-0, en Röglesponsor försökte muta Örebros målvakt att hålla tätt Rögle missade PO
Full rulle var det på hemvägen också Erngårds "gubbe" var tokig, hahaha "min fru är polis"
haha.. vådligt sjuk resa det där. Minns att alla ville lämna Erngårds gubbe i snöfallet i Taberg!
Nästan iklass med Sunne-resan när vi gick upp i AS.
50 lakejer som försöker lufta upp bussen ur diket!
Vet inte hur många de var, men kanske bortåt ett tusental, och de lät som tiotusen. Supportrar och spelare och ledare älskade varandra där ute på isen. Det var gott att se på.
Helt galet var underbart det är att se att vi blir så många!! vilket jävla tryck det kommer bli asså!
ni som har åkt buss dit tidigare, hur många timmar satt man i bussen påväg dit:)?
Lakersjocke wrote:Helt galet var underbart det är att se att vi blir så många!! vilket jävla tryck det kommer bli asså!
ni som har åkt buss dit tidigare, hur många timmar satt man i bussen påväg dit:)?
TAGGA NU GUBBS!
Alldeles för kort tid
Äter vi i rask takt så bör vi vara framme 15.42
Hockeybussen till Malmö 28 oktober mindre än 90 platser kvar
För första gången man håller på SSK på söndag, eller?
Tar SSK tre poäng så är vi i Elitserien om vi nu vinner mot Örebro.
Hellre tar jag det än att Rögle vinner och MoDo vinner och att vi eventuellt inte klarar det.
Går det så hoppas jag vi blir klara på söndag, sen får vilka som helst går upp, så länge vi gör det.
Heja Tälje!
Fast helst av allt ser man ju att MoDo förlorar och att Tälje tappar poäng, då är vi ju klara =)
"- Jag kan ärligt talat säga att det var en av de bästa tiderna i mitt liv." / Shjon Podein om tiden i Växjö
serra wrote:ångrat mig..hänger med bussen ist för bil!!
rödvin talis?
Kan du ge dig fan på. Jag inhandlar mitt resevin imorgon
Jag har pratat med Örebros kansli idag ang. vissa saker och deras bortastå tar 350 pers i normala fall men iom ombyggnaden så säger dom runt 300 för tillfället. Och det kommer blir knökafullt där enligt han då en hel del köpt biljetter dit på webben. Blir det nått drag tror ni?? Hehe, är det skönt att skita? Nu kör vi LL!!!
haha en buss till vore fantastiskt. Enligt Örebroarna så kan man ställa sig jämte bortaklacken eftersom det är en stor ståplats där jämte. Leksand brukar bland annat ha klack jämte bortastå som är precis i anslutning till den läktaren. Mot den femte bussen ?
"- Jag kan ärligt talat säga att det var en av de bästa tiderna i mitt liv." / Shjon Podein om tiden i Växjö
faaaaan vad ja önskar ja kunde följa med hubhöbhuhöbuöbuböbu snyft men ja är tyvärr tvungen att stanna hemma å ja vet att ja gör tjänstefel genom att ja inte följer med. helvete med att man ska missa det roliga när detdrar ihop sig.