Satan så taggad man är, typ man bara vibrerar i hela kroppen redan!
Va på första Lakersmatchen i min hemstad när Lakers gick upp i allsvenskan också och en hel del matcher i Lakerdoom, men bara andra för året imorgon.
Hoppas man är ursäktad
Perfekt med lite kvalseriehockey fram tills vår finalserie börjar om hela 9 dagar...
Hinner spelas 3 KS-omgångar under den tiden och om ja förstår det rätt så visas era nästkommande 2 matcher på TVn vilket är underbart.
Blir första matchen jag får se hur ni spelar på hemmaplan också. Borta är det ju galet tätt bakåt men kanske inte så mkt framåt, även om era kontringar kändes riktigt farliga varje gång.
Lycka till!
"Jag unnar ingen annan än Färjestad att vinna SM-guld" - Lars Glennert.
TranåsLakej wrote:Satan så taggad man är, typ man bara vibrerar i hela kroppen redan!
Va på första Lakersmatchen i min hemstad när Lakers gick upp i allsvenskan också och en hel del matcher i Lakerdoom, men bara andra för året imorgon.
Hoppas man är ursäktad
Självklart är du ursäktad.
Bara du skriker satan imorrn. Kul att se att det finns Lakejer på andra ställen. Gött mos!!!
Så är det med det, som det
är, me det som är, så är det
coffe va på kansliet innan och då fanns det 1000 ståplats kvar vilket är väldigt många! tycker det är så dåligt att det inte är något tryck i biljettförsäljningen
Lillklonis wrote:coffe va på kansliet innan och då fanns det 1000 ståplats kvar vilket är väldigt många! tycker det är så dåligt att det inte är något tryck i biljettförsäljningen
Oj, det kändes bättre än så. Oroande att publiken uteblir under Lakers absolut bästa resa mot Elitserien.
Jag är grymt taggad på match ikväll.
Klarar Södertälje av favorittrycket i vår lada?
Dom måste ta 3 poäng ikväll.
Kan det vara så att dom blir för oroliga för att förlora att dom inte vågar......
3:e sista matchen i denna hallen. Nu skriker vi loss taket!
Hemmamatch eller bortamatch i de här "final"matcherna tror jag inte spelar någon större avgörande roll. Södertälje kan likaväl känna sig grymt pressade på sin hemmarink också. Mer tillfälligheter som avgör, skulle jag vilja säga. Lakers kan nog känna sig tryggare med att spela hemma ikväll då spelarna vet att de har en bra hemmastatistik och inte minst sin "sjätte utespelare" i ryggen.
Last edited by Lakershjärta71 on 28 March 2011, 15:29, edited 2 times in total.
serra wrote:Det är ju just i sådna här matcher hemmaplan spelar roll.
Tryck på domaren från publiken osv...
Jag anser att domare aldrig utan några omständigheter ska vika sig från trycket från läktarna, annars kan de söka sig efter ett nytt jobb. Det är väl kanske det som är skillnad på proffessionella domare och amatördomare.
Last edited by Lakershjärta71 on 28 March 2011, 15:32, edited 1 time in total.
serra wrote:Det är ju just i sådna här matcher hemmaplan spelar roll.
Tryck på domaren från publiken osv...
Jag anser att domare aldrig ska vika sig från trycket från läktarna, annars kan man söka ett nytt jobb.
Visst ska domarna vara ofärgade men om man får välja mellan att ha domarna med eller emot sig så vet jag vad jag väljer. I Södertälje var dom inte direkt med oss så i kväll kan vi väl jämna ut det
Jämför med andra slags arbeten. Visar du dig svag och gör ett genomskinligt misstag, kan du få kicken! Men erfarenheten säger ju att det är högt i tak huruvida hur många misstag en svensk domare får göra för att kunna få behålla sitt jobb på elitnivå. Var går gränsen egentligen? Ska man först själv som domare spelat på en match den själv dömer för att behöva bli av med sin domarlicens?
F*n, jag bara ryser hela kroppen när jag har sett denna härliga match på VIASTA….
Nu jäklar…..
Jag var med när VLH gick upp i AS, men tyvärr kan jag nog inte vara med när ni går upp i ES…
Men det ordnar sig säkert ändå skall ni se…
F*n vad härligt alltså..
Synd man inte är nere i Växjö nu så skulle det bli en pub runda som på de gamla goa tiden då VLH var på G upp till AS med gamla goa vänner..!