Ta nu inte denna match för givet, Troja är ett lag som det mentalt har vänt för och det kan mycket väl bli förlust mot dem på onsdag. Jag tror det blir en tät match, där inget är avgjort förrän sista minuten är gången.
Betydligt svårare uppgift än matchen mot ingenstans. Vill nog till att vi kramar ur lite energi både på läktaren och på planen för att det skall gå som vi vill. Viktigt att hålla i den goda trenden vi har just nu.
Människor som inte brinner för nåt existerar förvisso, men lever knappt.
Radio Kronoberg, nåt vi alla kan skämmas över.
Precis. Även om Lakers ligger på 77% av hemmasegrar så ska vi inte tro vi kommer lätt undan.
Men någonstans i bakhuvudet på spelarna måste det väl finnas en revanschlusta sedan den snöpliga förlusten i sunnerbyhov senast med 4-5.
Trist att inte denna matchen också visas på tv. Ett fantastiskt lag ni lyckas få ihop. Och som ni själva kallar trojanerna för tomtar så borde ju denna låten vara given i morgon när dom glider in i eran ishall. 2.04 kan ni dra fram filmen till
Lika lätt som mot TAIF, nej verkligen inte. Det kommer att bli en mycket tuff match ikväll och här handlar det om inställning. Oj, det kommer att bli stämning rejält.
Lakersjocke wrote:Kommer det någon buss ifrån ljungby vad ni vet? (:
NU TAR VI 3 POÄNG!
Det kommer en full buss men som vanligt tar sig de flesta till Växjö på egen hand.
Att åka och hämta hem poäng i Lakerdome är något bara Örebro klarar av
Första 10 min är viktiga för Trojas del. Lyckas Växjö göra mål där ska det mkt till att Troja får med sig några poäng hem. Hoppas på en bra och jämn match ikväll men så brukar det blir när Troja-Lakers möts.
Tyvärr missar man kvällens match men jag laddar upp för Tingsryd på fredag istället..
Vi hälsar alla Tomtar hjärtligt välkomna till Lakerdome ikväll, men några poäng kan vi inte bjuda Er på.
Däremot hoppas jag att ni tar en tre-poängare på fredag i Hangaren.
Jag är Lakers-fan, vad fan är du?
Det ÄR pappa som bestämmer!
Det är väl inte många som hoppas på seger för laget från ingenstans, varken ikväll mot MIF eller på fredag? Ska vara kusinerna i skogen runt mile-banan möjligtvis. Men de kan inte vara många.
KROSSA TOMTARNA KROSSA TOMTARNA!!!! Hoppas på ett fullpackat VS och ett in i helvetes jävla drag från början till slut. Kan tyvärr inte dra mitt strå till stacken pga sjukdom
Sluta klaga på vara sjuk!
Jag stod på östra stå förra hemmamatchen mot LIF. Och jag hade 39 graders feber.. Föfan!
När man väl är på plats så går febern ur en. That´s the true story!
Tifo idag??? Ändå ett derby. Förstår att man inte lägger ner tid och pengar till Sundsvall hemma eller Borås och Bofors. Men nu snackar vi årets sista derby. Så vad blir det? Ska bli spännande att se
Haha vem bryr sig om Torres och Liverpool. Kan inte ta pallen idag. Har sjukt ont i halsen och kan fan inte prata. Jag hade passat bättre som klackledare för stumma och döva idag. Men klappa ska jag göra tills händerna blöder eller går av
Ericsson wrote:Sluta klaga på vara sjuk!
Jag stod på östra stå förra hemmamatchen mot LIF. Och jag hade 39 graders feber.. Föfan!
När man väl är på plats så går febern ur en. That´s the true story!
Jag klagade inte! Skiter i om du står på Östra eller på Västra eller i utvisningsbåset. Ska jag gå så vill jag tillföra något i form av sång och i skrivandets stund kan jag inte ens prata. Så jag tänker inte stå där och plågas och inte kunna öppna truten.
Vad fan talllis. Så då går du på lakers enbart för att sjunga? Inte för att kolla lakers? Jag är grymt sjuk och dålig i halsen med. Men skulle aldrig för det missa lakers. Och ett derby framförallt. Själv ska jag klappa som satan istället. Man kan ju alltid Bidra med något så som inträdes pengar för klubben och klappa händerna för klacken. För fan tallis allt handlar inte bara om att sjunga. Även om det är en stor del av vad allt handlar om på VS