Nej tyvärr så har de stängt av för allmän beskådning, men jag kan svara kryptiskt att med rätt kontakter så lyckades jag knäppa några bilder från ena läktarsektionen!
“Some people think football is a matter of life and death. I assure you, it's much more serious than that.”
-Bill Shankly, Liverpool F.C
fina bilder!
var lite orolig att nåra taifare gått fel senast o ställt sig i vida arena och frusit fast där men så illa var det ju inte,kunde blivit kletigt!
Behandla folk så att de inte kan göra detsamma mot dig.
Det händer inte mycket nu framför kameran. Kanske dax att flytta in den?
Det skall väl sitta en kamera inne i den nya ishallen som tar bilder åt olika håll, typ snurra.
Eller var det en mängd kamror så det blir som ett bildspel?
LAKERS framgång är guld värd!
Andra lags motgång är ej heller att förakta!
Nu kan de ta ner web-kameran då snart hela Vida Arena är inbyggd.
Finns det någon som vet om det blir någon web-kamera inne i Vida Arena under tiden bygget pågår?
LAKERS framgång är guld värd!
Andra lags motgång är ej heller att förakta!
Har pratat med Griffel, och man säger att även Lakers önskan är att webbkameran flyttas in i hallen. Griffel svarar att man kan lösa detta, och att man nu väntar på OK från Lagans Bygg + facket så inga problem uppstår med sånt. Blir det OK från samtliga kommer Griffel sätta upp kameran. Griffel hoppas, VLH hoppas och vi hoppas
Så är det med det, som det
är, me det som är, så är det
Förstår fullständigt att Griffel vill kolla upp detta att ha en kamera på en arbetsplats.... för om man läser i pressen hur svårt det är för bensinstationer och butiker att få tillstånd på övervakningskameror så förstår jag mycket väl att en arbetsplats är och ska vara mer beskyyddat än om man mot en oärlig människa ska ha skydd .
Hoppas detta löser sig så vi kan följa bygget.
Arenan består ju idag av 5 våningar Teddy. Kolla ritningarna.
Plan 1, Entréplan, med bl.a omklädningsrum, hemmalagets del osv.
Plan 2. Publik ytor, ingång till läktarna. Pubar, förråd, kiosker m.m.
Plan 3. Loger, restaurang, Lounger, konferansutrymmen m.m
Plan 4. Lakers kansli, Kamera utrymme, Kommentatorshytter m.m
Plan 5. Oanvänt plan för ev. utbyggnad.
Ja, så är det! Det andra etager kommer ju i så fall i anslutning till utbyggnaden! Vad är problemet! Får man till en arena för 5000 med bara ett etage, varför skulle man i så fall bygga två??
Har inte så mycket info att ge angående kameran mer än att förhandlingar fortfarande pågår med facket. Dom är tydligen inte så förtjusta i att det fotograferas var 15:e sekund. Jag frågade om man inte kunde ställa in den på typ 1-2 ggr per dygn istället. Få se vart vi hamnar!