Är ni helt säkra på att han har skrivit på än? Vi är tydligen rätt många som vet vem han är. Jag tycker inte att vi skall förstöra Lakers PR chans genom att avslöja det på forumet innan Lakers har gått ut i media. Är det klart så kommer detta att vara heta grejer både i tidningar och TV. Så njut av att veta mer än de flesta och låt Lakers släppa namnet när de är redo för att göra detta.
Om det är klart så stiger hockeytempen dramatiskt.
Vet inte hur många de var, men kanske bortåt ett tusental, och de lät som tiotusen. Supportrar och spelare och ledare älskade varandra där ute på isen. Det var gott att se på.
alfax wrote:BEKRÄFTAT!!Underskrivit och klart ...ja man är nog lite chockad nu ,vilken meriterad spelare i VÄXJÖ LAKERS .ÅRETS VÄRVNING I svensk hockey.
undrar hur lång tid det tar innnan Ljungbyborna kommer in och hackar på värvningen..
Vet inte hur många de var, men kanske bortåt ett tusental, och de lät som tiotusen. Supportrar och spelare och ledare älskade varandra där ute på isen. Det var gott att se på.
Född: 03/05/68, i Rochester, USA Plats: Vänsterforward NHL-klubbar: Edmonton, Phladelphia, Colorado, St Louis
Tog Stanley Cup med Colorado år 2001.
Bildade tillsammans med Yelle och Messier NHL:s kanske hårdast arbetande kedjeformation 2001. Podein sliter alltid förtjänstfullt och har en förmåga att störa motståndarnas toppspelare. Utsökt utvisningsdödare.
Spelade 68 matcher för St. Louis förra säsongen då han gjorde 4 mål och 6 assist och drog på sig 28 utvisningsminuter.
Har svårt att tänka mig att han skall spela imorgon. Skall han hinna hit så måste han sätta sig på flyget nu och det är väl knappast troligt. Sedan är ju frågan hur vältränad han är, har han skött försäsongsträningen? Dessutom tidsskillnaden mellan USA och Sverige. Jag hoppas de har förvarnat honom om vår ishall och omklädningsrummet, annars får han väl hjärtinfarkt när han ser det.
Nille wrote:Har svårt att tänka mig att han skall spela imorgon. Skall han hinna hit så måste han sätta sig på flyget nu och det är väl knappast troligt.
Som jag fattat det så landar han eller har landat på Landvetter idag..
Are you afraid of retirement?
Podein: No, I just want to leave the game at the right time, not too late and not too early. I have lots of interests. I have a little recording business I want to grow and work with small bands. I also want my charity work to grow. But my dream job is bartender/beer truck delivery guy back in Minneapolis.
Helt j*vla sanslöst!
Åkesson, Malmberg & co, det finns inte ord för er!
Han sa något i stil med: "Min kompis Peter Forsberg rekommenderade mig att åka till Sverige och jag vet inte vad det var, men Växjö Lakers gjorde ett gott intryck och fick mig att känna mig "great"..."
Visst det kanske inte är svårt att få en dubbel Stanleycup-mästare att känna sig betydelsefull, men värvargruppen gjorde onekligen annat intryck på honom också. Det har vi hört förr från andra spelare, men aldrig från en världsartist!!! :rocker:
(shit, det finns inte smileys som räcker till för den här känslan!)