F.D VLH spelare i Elitserien
Moderators: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
Jag tror inte Evertsson kommer lämna Växjö inom den närmaste framtiden, både han och Janne tror starkt på kontinuitet. Nu har man jobbat ihop sig och kurvan pekar stadigt uppåt sedan den här duon började samarbeta. Man vill till elitserien och det kommer man jobba starkt för, vore mycket märkligt om Evertsson plötsligt skulle lämna Växjö innan målet har uppnåtts. Men vad vet jag, det kanske händer mycket bakom kulisserna...
- Pysslingen
- Forumentusiast
Re: F.D VLH spelare i Elitserien
Ingen ful tackling
Hur i h_vte kan de få det till charging. 

LAKERS framgång är guld värd!
Andra lags motgång är ej heller att förakta!
Andra lags motgång är ej heller att förakta!
Vi får nog vänja oss vid detta. Så fort någon blir skadad är det fult. Finns inget som heter ren tackling längre. Pinsamt, bedrövligt, svensk hockey är på väg utför när det gäller det fysiska spelet, tyvärr.
Så är det med det, som det
är, me det som är, så är det
är, me det som är, så är det

Det har raserat fullständigt. Tacklingar är i princip förbjudna, såtillvida den uppenbarligen inte har någon effekt på spel eller motspelare för då ser domaren mellan fingrarna. Medias kampanj om att stävja våldet på isen har burit frukt. Mylittlepony och Disney corp has taken over this operation.
Hockeyn är död. Länge leve isdans med buttending.
Jag vägrar vänja mig. De håller på att förstöra det vackraste som finns för mig. Vi som hellre vill att spelarna slänger handskarna än ägnar sig åt buttendings måste våga säga det öppet. Coach Hellkvist ska ha cred för att han vågade säga det i media. I dagens hockeyklimat är ett sånt uttalande riskabelt.
Hockeyn är död. Länge leve isdans med buttending.

Jag vägrar vänja mig. De håller på att förstöra det vackraste som finns för mig. Vi som hellre vill att spelarna slänger handskarna än ägnar sig åt buttendings måste våga säga det öppet. Coach Hellkvist ska ha cred för att han vågade säga det i media. I dagens hockeyklimat är ett sånt uttalande riskabelt.
Ja, tacklingar är ju inte att tänka på längre. Sockiplast och magplatta är framtiden.
Människor som inte brinner för nåt existerar förvisso, men lever knappt.
Radio Kronoberg, nåt vi alla kan skämmas över.
Radio Kronoberg, nåt vi alla kan skämmas över.
Enestubbe blir väl glad i alla fall 

SMSa pct till 72550 så bidrar du med 50:- till en mer färgglad läktare