Det låter för jävligt rent ut sagt! Så här behandlar man inte folk som vill hjälpa till. Som medlem så skäms jag något oerhört över din berättelse Leyker.
Leyker: Gör ett försök till, och kontakta Mattias Jonsson i VLH:s styrelse. Det är han som jobbar med förnyelsen av nya hemsidan! Prata med honom, jag tror nog Mattias är intresserad av hjälp!! Det gäller att kontakta rätt person!
Så är det med det, som det
är, me det som är, så är det
Man kan ju dock inte sticka under stolen med att Lakers är otroligt dåliga på att marknadsföra sig mot vanliga konsumenter.
Hemsidan som borde vara ett skyltfönster och ett relativt billigt sätt att marknadsföra sig på är ju som flera tidigare konstaterat under all kritik.
Man kan även ta K-O cup som ett exempel, nog för att det va en riktigt schysst annons i tidingen två dagar innan cupen men det va väl också den enda marknadsföring som existerade. Vet inte hur många jag pratade med som inte ens trodde att cupen skulle vara även denna Karl-Oskar helg.
Nä då Kjellson, VLH är dåliga på de! T.o.m lakejerna är milvis bättre på marknadsföring än vad VLH är, men dom är medvetna om det, och jag är övertygad om att vi kommer få se ett lyft på den fronten i sinom tid!!
PutteA wrote:Leyker: Gör ett försök till, och kontakta Mattias Jonsson i VLH:s styrelse. Det är han som jobbar med förnyelsen av nya hemsidan! Prata med honom, jag tror nog Mattias är intresserad av hjälp!! Det gäller att kontakta rätt person!
Tack för tipset!
Ska snacka med VD:n också, han har ju uttalat sig i media om den dåliga medlemshanteringen, han om någon borde väl lyssna.
Ja, men troligtvis kommer han ändå att hänvisa dig vidare till Mattias! Vd Håkansson jobbar inget med webfrågorna i nuläget, det är för mycke annat som prioriteras högre!!
Leyker wrote:
Pinsamt är också att man inte uppdaterat vilka lag som tillhör seriesystemet, Rögle är kvar i elitserien och Aik spelar i allsvenskan....
Nu får ni väl skärpa till er, sidan är ju bara ett skal ! Som mycket annat bara en snygg fasad utan något egentligt innehåll. Juniortruppen som finns där är 2 år gammal som exempel. Men applådera ni
VLH's Hemsida wrote:Som du vid det här laget antagligen redan märkt, har www.vaxjolakers.se fått ett nytt utseende. Vi hoppas att den nya hemsidan skall upplevas som fräschare, snabbare och på alla sätt mer användarvänlig än den förra. Som alltid på nya hemsidor kan det inledningsvis förekomma en del buggar, dessa kommer självklart att fixas till allt eftersom.
Vår webbgrupp kommer göra vad de kan för att förse den nya hemsidan med läsvärda nyheter och spännande reportage. Välkommen!
august wrote:Nu får ni väl skärpa till er, sidan är ju bara ett skal ! Som mycket annat bara en snygg fasad utan något egentligt innehåll. Juniortruppen som finns där är 2 år gammal som exempel. Men applådera ni
Det är till att vara bitter..hujedamej..
Människor som inte brinner för nåt existerar förvisso, men lever knappt.
Radio Kronoberg, nåt vi alla kan skämmas över.