Om Dave och Steve skall avsluta säsongen med att pendla så låter det ju inte som om Janne siktar på kvalserien eller!? Han var ju så tydlig med att markera förra året att det var viktigt att ha dessa spelare pigga inför kommande kvalseriespel och undvika pendlandet i slutet av säsongen. Men vad vet jag egentligen...dom har säkert tänkt ut något.
Jag har hört att dem ska börja säsongen med att pendla, fast är inte säker. Det kan ju vara så att dem tränar med laget nu och när säsongen drar igång börjar pendlandet.
Nej, det finns kvar som tidigare. Med en viktig skillnad..arbetsgivaravgifter tillkommer på lönekostnaden. Skatten (15%) är oförändrad, likaså tiden man får bo permanent i Sverige.
Människor som inte brinner för nåt existerar förvisso, men lever knappt.
Radio Kronoberg, nåt vi alla kan skämmas över.
Leyker wrote:Om Dave och Steve skall avsluta säsongen med att pendla så låter det ju inte som om Janne siktar på kvalserien eller!? Han var ju så tydlig med att markera förra året att det var viktigt att ha dessa spelare pigga inför kommande kvalseriespel och undvika pendlandet i slutet av säsongen. Men vad vet jag egentligen...dom har säkert tänkt ut något.
Känns inte alls som att växjö siktar på kvalserien, om man jämför med förra säsongen.
Då kunde man köpa säsongkort Guld, då ingick playoff och kvalserien, iår är det inget som ingår.
Daniel wrote:kan också beropå att lakers har en möjlighet att tjäna lite stålar
på detta sättet
Det säger du? Årskorten vad dyrare förra säsongen (guld iaf)
Kanske för du fick fler matcher i Årskortet
Läste du ens vad han skrev innan mig? Årskorten var dyrare förra säsongen, så hur tjänar de pengar på att sälja det separat? Hade VLH inte kommit till kvalserien förra säsongen så hade de ändå fått de extra stålarna.
Har man lite sunt förnuft så förstår man också att bara för att VLH inte säljer biljetter som lovar plats vid kvalserien inte betyder att man ger upp hoppet om en eventuell kvalserie. Att tänka något sådant är ju inte bara otroligt långsökt, det är rent av helt oresonligt.
Jag köpte ett par skor igår, jag hoppas att de håller fram till vintern. Jag köpte inga vinterskor dock... det betyder inte att jag inte planerar att leva under vintern... :S eller?
Man kanske har valt att gå en annan väg i år. Man kanske tjänade mer på att sälja KS-biljetter separat som tidigare.
Jag köpte ett par skor igår, jag hoppas att de håller fram till vintern. Jag köpte inga vinterskor dock... det betyder inte att jag inte planerar att leva under vintern... :S eller?
Vinterskor skulle nog behöva en egen tråd här..men det kanske inte var värre än att du kunde ha lagat dom.?
Skit också, fick för mig att dom spelade fredag & lördag.
Så nu är det bara att vända hem till Växjö igen, Gislaveds träning var inte lockande att titta på