karl-oskar cup
Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
-
- c/o LL´s Forum
semester serra???? Det är väl nu man ska börja satsa inför hösten, Marknadsföra Guld, Silverkort. Hur blir det med Karloskardagarna för övrigt? Taif har börjat marknadsföra tingsryds marknad. Troja marknadsför Ljungbydagarna på deras hemsida. I en idrottsförening som vill upp i seriesystemet och för att pengar ska in på kontot finns inte ordet semester. Tillockmed Björklöven har börjat marknadsföra sitt spel i div 1 till hösten redan nu.
Skaffa dig ett tipskort på svenska spel. Gå via sponsorhuset. 100 kr till Lakers
-
- c/o LL´s Forum
-
- c/o LL´s Forum
Räven skrev:Jo, jag kan hålla med om att Lakers har varit dåliga på att jobba med den biten, men bättring är lovad. Det är väl ändå inte medlemmarna som ska ta tag i taktpinnen.
beror väl på om medlemmarna vill göra nått kul med andra lags medlemmar. Chansen finns ju fortfarande
Skaffa dig ett tipskort på svenska spel. Gå via sponsorhuset. 100 kr till Lakers
-
- c/o LL´s Forum
-
- c/o LL´s Forum
Frågan är ju varför Erok inte blir bannad ifrån detta forum snart?! Ni säger att Neddo blev bannad (vilket jag har överseende med ifrån ert perspektiv) för att han malde på om samma sak hela tiden....
... så säg mig, hur många utav Eroks "Jag-samlar-pant" inlägg handlar om Ekonomi? Skulle nog säga 100%! Är så trött på det så att jag kan spy! Och kom inte och säg "Läs det inte då" för det håller ju inte om resten utav konversationen handlar om vad han skrev... Då får man ju blunda för allt!
Säger detta för att RÄTT ska vara RÄTT och har man valt att banna en person för dessa grunder (läs. Neddo) så måste man ju fortsätta att hålla en rödtråd!
Tycker att det ska vara lika för alla, antingen så har man "ramar" som man måste hålla sig inom eller så är det fritt fram att säga vad man vill! Ett forum är uppbyggt på diskussioner och debatter, och rätta mig nu om jag har fel, men om vi drar en parallell med våra politiker när dom debatterar så säger försöker dom att stå fast vid sin åsikt och "plocka mark" utav sin motståndare (Detta var Neddo väldigt duktig på, eftersom att han försökte att få människor att tycka som han och han höll alltid sin egna åsikt)!
Medan Erok (i detta fallet) bara ordbajsar ner vart enda tråd med Ekonomi hit, gå med spargris dit, öppna 5000 konton hit osv. osv. osv. (Listan blir ganska lång!). Då anser inte jag att man debatterar, då anser jag att man diskuterar och då kommer vi över till nästa fråga....
..... RÄCKER DET INTE MED ATT ÖPPNA EN JÄVLA TRÅD JÄVEL (ursäkta språket) för att prata om ekonomi? Herregud
Nu har jag fått det sagt i alla fall, tillbaka till tråden:
Tycker inte att Lakers ska behöva gå ut och marknadsföra detta så långt i förväg, då det är ett sånt simpelt projekt så att om det är någon som vill komma så tar man med sig ett tält och pengar
... så säg mig, hur många utav Eroks "Jag-samlar-pant" inlägg handlar om Ekonomi? Skulle nog säga 100%! Är så trött på det så att jag kan spy! Och kom inte och säg "Läs det inte då" för det håller ju inte om resten utav konversationen handlar om vad han skrev... Då får man ju blunda för allt!
Säger detta för att RÄTT ska vara RÄTT och har man valt att banna en person för dessa grunder (läs. Neddo) så måste man ju fortsätta att hålla en rödtråd!
Tycker att det ska vara lika för alla, antingen så har man "ramar" som man måste hålla sig inom eller så är det fritt fram att säga vad man vill! Ett forum är uppbyggt på diskussioner och debatter, och rätta mig nu om jag har fel, men om vi drar en parallell med våra politiker när dom debatterar så säger försöker dom att stå fast vid sin åsikt och "plocka mark" utav sin motståndare (Detta var Neddo väldigt duktig på, eftersom att han försökte att få människor att tycka som han och han höll alltid sin egna åsikt)!
Medan Erok (i detta fallet) bara ordbajsar ner vart enda tråd med Ekonomi hit, gå med spargris dit, öppna 5000 konton hit osv. osv. osv. (Listan blir ganska lång!). Då anser inte jag att man debatterar, då anser jag att man diskuterar och då kommer vi över till nästa fråga....
..... RÄCKER DET INTE MED ATT ÖPPNA EN JÄVLA TRÅD JÄVEL (ursäkta språket) för att prata om ekonomi? Herregud
Nu har jag fått det sagt i alla fall, tillbaka till tråden:
Tycker inte att Lakers ska behöva gå ut och marknadsföra detta så långt i förväg, då det är ett sånt simpelt projekt så att om det är någon som vill komma så tar man med sig ett tält och pengar
-
- c/o LL´s Forum
neddo kan du fortsätta läsa om på trojas forum. Eller ja, iallafall så länge inte tråden låstes. :wink
Jag bara skriver vad klubben själv har sagt i olika styrelserum. Att vara en stark ekonomisk förening och att synas bland folket. Den nya VDn verkar ha fattat galoppen
Är det jag som gått ut med att karloskar cup ska bli en folkfest? Nä detta sa dom redan för ett år sen. Vist det blev kanske inte riktigt som dom tänkt sig men som sagt en och en halv månad kvar och folk börja prata semester.
Jag bara skriver vad klubben själv har sagt i olika styrelserum. Att vara en stark ekonomisk förening och att synas bland folket. Den nya VDn verkar ha fattat galoppen
Är det jag som gått ut med att karloskar cup ska bli en folkfest? Nä detta sa dom redan för ett år sen. Vist det blev kanske inte riktigt som dom tänkt sig men som sagt en och en halv månad kvar och folk börja prata semester.
-
- Styrelsen Lakers Lakejer
-
-
- c/o LL´s Forum
-
- c/o LL´s Forum
-
aa dom ska vara bättre än de andra två lagen utöver Lakers så klart.
och ja dom har gjort några riktigt intressanta värvningar i år. nytt tränar par.
Kempe tillbaka på brottsplatsen,
sedan har dom värvat 2 riktigt intressanta poängsprutor ifrån CHL
Collin Circelli gjort 72 poäng på 62 matcher
Ed McGrane gjort 89 poäng på 62 matcher
ska bli intressant hoppas bara de blir KHK och lakers i finalen nu !
och ja dom har gjort några riktigt intressanta värvningar i år. nytt tränar par.
" Jävla Moped" :D
" Det Är Tajt " ;)
" Det Är Tajt " ;)
-
- Forumentusiast
-
- c/o LL´s Forum
Huuraaaaaaaa!! Äntligen. Nu drar vi igång denna säsonge på allvar med ett jävla tryck på Västra. Kom igen nu allihopa och tagga till. Så övar vi på lite nya ramsor innan och dricker öl och har skoj. De nya spelarna ska fan bli varse om hur det är att lira i Lakerdome. Kom igen. Vi sviker aldrig.
ALLA TILL VÄSTRA STÅ!!!!
ALLA TILL VÄSTRA STÅ!!!!
Den som inte sjunger är taifare!!!
-
-
- c/o LL´s Forum
-
Coffe #800 skrev:aa dom ska vara bättre än de andra två lagen utöver Lakers så klart.
Ed McGrane kommer inte spela denna cupen då han kommer hit först den 11/8.
KHK = Blekinges Stolthet!
-
-
-
- c/o LL´s Forum