Citat från Halmstad hammers matchreferat
Moderators: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
Citat från Halmstad hammers matchreferat
*Till slut måste man ju bara skriva några rader om Lakers Lakejer som var matchens stora behållning. En otrolig uppvisning att i stort sett i två och en halv timme stå och innerligt stötta sitt lag, det är inte utan att man blir riktigt rörd inombords.
Kan vi i Hammers skapa något liknande på söndag ??*
Härligt jobbat Lakejer
Kan vi i Hammers skapa något liknande på söndag ??*
Härligt jobbat Lakejer
-
- Forumentusiast
-
- Forumdemon
ja härligt jobbat lakejerna..
citat från svenskafans..
Med en liten dryg halvtimme kvar till matchstart var bortaklackens ståplats så gott som full. Publikintresset kring Växjö Lakers är enormt. Deras gula, röda och blåa flaggor viftade i Valhall . Den fina vältäckande klacken som stod där mitt framför mig tog mig på en liten kort nostalgiresa till det forna Hammers-dagarna.
det måste har varit bra tryck på lakejerna idag....
citat från svenskafans..
Med en liten dryg halvtimme kvar till matchstart var bortaklackens ståplats så gott som full. Publikintresset kring Växjö Lakers är enormt. Deras gula, röda och blåa flaggor viftade i Valhall . Den fina vältäckande klacken som stod där mitt framför mig tog mig på en liten kort nostalgiresa till det forna Hammers-dagarna.
det måste har varit bra tryck på lakejerna idag....
Last edited by Lillklonis on 3 October 2003, 23:41, edited 2 times in total.
"fest med lakers lakejer;)"
- LaKaj
- Forumdemon
Tack till alla Lakejer som var där! :rocker: Ni rockar fett!
Och av direktrapporteringen att döma så får jag en känsla av att Hammers tycks ha blivit ett hetare derby än Nybro. Det säger inte lite för oss som bevittnade hur de försökte krossa Nolan våren 2001.... Den 26/10 får f*n käringen hålla sig hemma så man kan hänga med!!!
Och av direktrapporteringen att döma så får jag en känsla av att Hammers tycks ha blivit ett hetare derby än Nybro. Det säger inte lite för oss som bevittnade hur de försökte krossa Nolan våren 2001.... Den 26/10 får f*n käringen hålla sig hemma så man kan hänga med!!!
----- Växjö Lakers, Sveriges stolthet!-----
Utomordentligt ...
Ja det ska ni veta att ODEN, THOR, BALDER och allt va fan de heter i Valhall vaknade och öppnade Mjöden för Lakejerna i kväll Rockade Vallhall sönder och samman. Buck slog sönder sina fingrar som han trummade, blodet sprutade, men slutade Buck slå på trumman ? Icke sa nicke han bankade på för allt va han var värd ... Vicken klack, vicka supportrar, vicken publik.
Fy fan va vi är bra ...
Fy fan va vi är bra ...
mitt finger sitter ju kvar iaf... kan dock inte böja det riktigt!
Men det var det värt!
det trista är dock att jag måste tvätta tröjan...
Gott jobbat allihop!
Men det var det värt!
det trista är dock att jag måste tvätta tröjan...
Gott jobbat allihop!
Vet inte hur många de var, men kanske bortåt ett tusental, och de lät som tiotusen. Supportrar och spelare och ledare älskade varandra där ute på isen. Det var gott att se på.
Ja tack ska NI och VLH ha för det underbara stöd och det spel som presterades i går det hördes ända ner till Mallis och jag kunde äta och dricka hela kvällen för vi var ute med några grabbar från Halmstad och förlorana fick betta notan, och mat och berusningsdrycker säger jag aldrig nej till så inte var det billigt
Tack ska ni ha!!!!!!!!!
Tack ska ni ha!!!!!!!!!