AIK-Växjö
Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
AIK-Växjö
http://www.aftonbladet.se/sportbladet/hockeybladet/sverige/kvalserien/article6917334.ab
ojoj,aftonposten säger att vi "skattetrixar" och att det "plötsligt" kan vara emot reglerna samt att vi målas upp som fuskare.Nu tappade jag all respe.......vänta nu,jag har ju ingen respekt för shockposten längre
ojoj,aftonposten säger att vi "skattetrixar" och att det "plötsligt" kan vara emot reglerna samt att vi målas upp som fuskare.Nu tappade jag all respe.......vänta nu,jag har ju ingen respekt för shockposten längre
Behandla folk så att de inte kan göra detsamma mot dig.
Växjö Lakersissä!!
Växjö Lakersissä!!
-
- Forumdemon
Re: AIK-Växjö
Malul skrev:http://www.aftonbladet.se/sportbladet/hockeybladet/sverige/kvalserien/article6917334.ab
Ja, i de jävla tidningarna håller de lika hög ribba som Se & Hör och de andra skvallerblaskorna. Fattar fan inte att de kan se sig själva i spegeln som yrkesmänniskor... Sanningshalt? Vad är det? Det är väl bara att skriva vad som faller en in?
Den som ser möjligheter istället för hinder är alltid den som kommer längst!
Jaha aftonblaskan igen,där stod också som exempel att Linköping tar inte in sina artistspelare förrän efter 1 månad på hösten....men då spelade väl inte de med det bästa laget den första månaden ,serien kunde ju blivit annorlunda då om de varit med från början.
Sen tycker jag också att vi ska spela med det bästa laget för sportsligheten skull men aftonblaskan är bara ute efter rubriker och så försvara råttorna förstås.
Serien får sluta hur F*N som helst bara inte aik går upp.
Sen tycker jag också att vi ska spela med det bästa laget för sportsligheten skull men aftonblaskan är bara ute efter rubriker och så försvara råttorna förstås.
Serien får sluta hur F*N som helst bara inte aik går upp.
Ingen match är spelad förrän den är slut!
- Pysslingen
- Forumentusiast
-
- Forumproffs
Såja, gaska upp er nu. Slår vi Aik har ni ju chansen, och dom kommer att försöka. Det var ju Aik som lyckades strula till hela vår kvalserie trots att vi var bättre i den matchen och dom unnar man verkligen ingen framgång. Men sett till kul lag och trogna supportrar hoppas jag ju att mitt Lakers får möta Rögle nästa år. Aik är inget som lyfter allsvenskan precis. Där skulle Rögle vara en klar uppgradering av serien.
Människor som inte brinner för nåt existerar förvisso, men lever knappt.
Radio Kronoberg, nåt vi alla kan skämmas över.
-
- c/o LL´s Forum
- PutteA
- Styrelsen Lakers Lakejer
- Kontakt:
Ja, jag är tudelad i min uppfattning med. Ser gärna Rögle i HA, närmare resor och ett sjuhelvetes tryck på matcherna. det värderar jag högt.
Samtidigt vill jag ju inte ha AIK i ES, så på så sätt vill jag hellre se en hjälp till Rögle inför söndag!!
Svårt detta, men kul!!
Samtidigt vill jag ju inte ha AIK i ES, så på så sätt vill jag hellre se en hjälp till Rögle inför söndag!!
Svårt detta, men kul!!
Så är det med det, som det
är, me det som är, så är det
är, me det som är, så är det
-
- Forumentusiast
-
- Forumentusiast
japp...då verkar det faktiskt stämma. det blir nog slutsålt eftersom AIK:are inte längre kan få tag i biljetter på andra sektioner än den som är tillägnad bortasupportrarna och den håller redan på att bli slutsåld likaså. självklart är dock Växjö´s supportrar garanterade 150 st biljetter men dessa går i retur till försäljning om era supportrar inte vill ha dem.
-
- Forumdemon
Leksands IF - Almtuna IS (webb-TV: S24 och ViasatOnDemand)
AIK - Växjö Lakers (TV: Viasat Hockey och TV8)
Rögle BK - Södertälje SK (webb-TV: S24 och ViasatOnDemand)
http://www.hockeyallsvenskan.se/nyheter ... 3%A5ng-tio
AIK - Växjö Lakers (TV: Viasat Hockey och TV8)
Rögle BK - Södertälje SK (webb-TV: S24 och ViasatOnDemand)
http://www.hockeyallsvenskan.se/nyheter ... 3%A5ng-tio
Den som ser möjligheter istället för hinder är alltid den som kommer längst!
Så trevligt detta blev då: från att ha varit statister i snart två veckor är det plötsligt Växjö som har huvudrollen i detta dramat!
Hela Lakers ledning sitter säkert redan nu och klurar på vilka man helst vill ha kommande säsong: AIK eller Leksand och Rögle?
Hela Lakers ledning sitter säkert redan nu och klurar på vilka man helst vill ha kommande säsong: AIK eller Leksand och Rögle?
Skickat från min iPhone 6.0 via Pekfingret.
Även om man egentligen bara vill bli av med aik nånstans där man slipper se dom måste det ändå vara bland det roligaste man kan uppleva och släcka deras hopp i sista matchen. Hoppas på ett heltänt Lakers, Hedman lär oxå vara tillbaka.
Människor som inte brinner för nåt existerar förvisso, men lever knappt.
-
- Forumentusiast
-
- Forumdemon
-
- Forumentusiast
Hovet blev slutsålt på 45 minuter direkt efter SSK-AIK enligt sekreteraren på AIK:s kansli som hade kontakt med ticnetombudet imorse. Det lär heller inte förekomma returer eftersom i princip samtliga bokningar var direktbetalda.
Och tror man att AIK har egna svartabörshajar är man ju dum i huvudet. Skulle man ha råd med det helt plötsligt? Många AIK:are står nu utan biljett .Slutsålt Hovet ger ju ca 1,5 milj i bruttointäkter och dessa pengar tror jag knappast att man har råd att lägga ut i förhand.
Växjö´s supportrar är garanterade 150 st biljetter men dessa kan gå i retur om er klubb anser att intresset är svagt bland de egna supportrarna.
Och tror man att AIK har egna svartabörshajar är man ju dum i huvudet. Skulle man ha råd med det helt plötsligt? Många AIK:are står nu utan biljett .Slutsålt Hovet ger ju ca 1,5 milj i bruttointäkter och dessa pengar tror jag knappast att man har råd att lägga ut i förhand.
Växjö´s supportrar är garanterade 150 st biljetter men dessa kan gå i retur om er klubb anser att intresset är svagt bland de egna supportrarna.
Senast redigerad av 1 Vackraste klubbmärket, redigerad totalt 0 gånger.
Vackraste klubbmärket skrev:Växjö´s supportrar är garanterade 150 st biljetter men dessa kan gå i retur om er klubb anser att intresset är svagt bland de egna supportrarna.
Precis helt rätt men Nu har visst AIK/Ticnet "glömt" att spärra den sektionen när man bokade via nätet så Aikarna har kunnat bokat dom oxå
Hockeybussen till Malmö 28 oktober mindre än 90 platser kvar
-
- Forumentusiast
Klonis skrev:Vackraste klubbmärket skrev:Växjö´s supportrar är garanterade 150 st biljetter men dessa kan gå i retur om er klubb anser att intresset är svagt bland de egna supportrarna.
Precis helt rätt men Nu har visst AIK/Ticnet "glömt" att spärra den sektionen när man bokade via nätet så Aikarna har kunnat bokat dom oxå
Nu är du nog fel ute. De 150 st biljetterna är inte köpbara via ticnet utan går direkt som offert till er klubb av AIK IF. "Bortasektionen" som ticnet förvaltar bokningarna för är betydligt större än att den endast rymmer 150 sittplatser. Du börjar nog få ihop det småningom.
Undrar om det kommer stå champange på kylning till Lakers spelarna efter matchen om dom förlorar. Eller om skåningarna har skickat någon present med bud... Vet inte om det går till så här men man har ju sina misstankar...
Jaja, hoppas våra grabbar knäpper AJK på näsan så man slipper höra gnälldickens äckeldialekt om hur laget och dess supportrar verkligen förtjänade segern
Jaja, hoppas våra grabbar knäpper AJK på näsan så man slipper höra gnälldickens äckeldialekt om hur laget och dess supportrar verkligen förtjänade segern
Växjö: Europas Orangeaste Stad
-
- Forumentusiast
Klonis skrev:Har pratat med AIk om det och dom skyllde på ticnet mer vet jag inte
När pratade du med AIK och med vem? Pressenterade du dig vem du var och vad ärendet gällde? Det är ju er klubb som ska hålla kontakten med er ang de 150 biljetterna. Tror knappast att du fick något vettigt svar om du sade något i stil med "Öööh, liksom jag vill ju ha biljetter till bortastå, skandal förfan..."
Om de skyller på ticnet så kanske de har skäl att göra det? MÅNGA trogna AIK: supportrar som sett hemmamatcherna under säsongen hittills står fortfarande utan biljett så coola ned.
Kan ju hända att bokningssystemet havererat el. liknande fast det är ju knappast AIK:s fel (även om du nu föredrar att utgå ifrån det).