Hursomhelst "Vackraste Klubbmärket" så är min Pappa starkare än din Pappa...
Slaget om åkrarna kommer ni att få ett helvete med. För det kommer att bli skitigt, Mycket skitigt !
Bara att hoppas för dig att dina krigare är villiga att kliva av sina höga kontorsstolar och är villiga att ta fighten i den Smålandska myllan..
Även på Läktaren kommer ni att få det hett om öronen, redo för krig med högafflarna i högsta hugg är krigarna på västra stå...
Baloo wrote:
Även på Läktaren kommer ni att få det hett om öronen, redo för krig med högafflarna i högsta hugg är krigarna på västra stå...
FORZA LAKERS
AIK har väll ingen hockeyklack. Har aldrig haft och kommer aldrig att ha. Inte ens när dom låg i elitserien för länge sedan, då elden uppfanns och hjulet kom till.
Läste i DN en intervju om AIK inför Kvalserien. Där intervjuade dem Heino-Lindberg, han nämnde att om inte AIK går upp så kommer han inte stanna i klubben utan att förmodligen söka sig utomlands, nästa år.
Såg på Black Armys hemsida att dom har hela 307 medlemmar. Fantastiskt.
Lakers Lakejer har enligt senaste uppdateringen 583 medlemmar.
Det är alltså inte så långt ifrån dubbelt så många.
Jag är Lakers-fan, vad fan är du?
Det ÄR pappa som bestämmer!
Frågan är hur AIK gör överhuvudtaget om de inte går upp. De har inte råd att satsa om de är i AS. Klarar AIK mentalt av att vara ett lag som då och då tar sig till playoff?
Jaha va händer inför imon har vi nått speciellt tifo???????
Nån som filmar från isen ??? För imon ska vi skrika utav bara helvete alla ska ha gåshud. Vi kanske kan kasta ost på råttjefflarna ???
majkel wrote:Jaha va händer inför imon har vi nått speciellt tifo???????
Nån som filmar från isen ??? För imon ska vi skrika utav bara helvete alla ska ha gåshud. Vi kanske kan kasta ost på råttjefflarna ???
Den som kommer får se
Enligt webbbiljett är det i nuläget endast 83 sittplats kvar. Hemmastå är gult så där lär bli sådär härligt trångt Bortastå....ja där finns det gott om plats. Räkna med det berömda Lakerdometrycket imorgon!!
majkel wrote:Jaha va händer inför imon har vi nått speciellt tifo???????
Hade varit kanoners om någon på sittplats filmade lite imorgon, som sagt den som kommer får se
Hoppas spelarna fått ro och sover nu. Själv är jag toktaggad, närmast manisk. Varje match i KS är en våt dröm som går i uppfyllelse. Tillsammans har vi stört etablisemanget, kulturbärarna, sedan 1997. Jag vill att coach Karlsson frågar Melinda hur länge han varit tränare på presskonferensen efter matchen. Oavsett resultatet.
Snart smäller det , hoppas ni är förberedda nu efter uppehållet
Vill ha det sjukaste trycket någonsin idag , när Rattus norvegicus äntrar isen ska dom vilja tillbaka till bussarna igen . Dom ska inte få glädjen att tysta oss hur det än går ikväll.
NU JÄVLAR KÖR VI!!!!!!!!!!!!!!!!!
SMSa pct till 72550 så bidrar du med 50:- till en mer färgglad läktare
Anders,
Fick en bild framför mig som fick mig att garva: Ansiktet på en fallskärmshoppare i fritt fall innan han löst ut skärmen. Så ska fejsen på gnagarna se ut när vi brölar loss när de äntrar The Dome...
Den som ser möjligheter istället för hinder är alltid den som kommer längst!
dock räknas inte gnagare och andra skadedjur (läs: skadade djur) med i denna tabell.
Du glömde räkna upp hur många åkrar det finns i Solna resp. Växjö. Allt annat är irrelevant i sammanhanget. Dessutom så kan du ju även passa på att jämföra fastigheternas bopriser/fastighetsvärden kommunerna emellan..Skrattar du även efter det så har du antingen inte fattat poängen eller så är du på tok för onyttigt lycklig person.
Lilla Gubben, I(!!) Växjö, finns inte en enda åker. Jag vet inte.. kanske det finns i Solna eftersom du tar upp det?
Det finns en obebyggd area i Solna...känd som Haga. Ännu mer känd som kungliga Hagaparken. Där renoveras just nu ett hus som kronprincessan och hennes make ska bo i.
Vad ska jag säga om Växjö? Ingenting har aldrig haft anledning att åka dit. Ligger lite off-pist på bilresan ned längs E4:an och övriga Europa...
Vackraste klubbmärket wrote:
Det finns en obebyggd area i Solna...känd som Haga. Ännu mer känd som kungliga Hagaparken. Där renoveras just nu ett hus som kronprincessan och hennes make ska bo i.
Vad ska jag säga om Växjö? Ingenting har aldrig haft anledning att åka dit. Ligger lite off-pist på bilresan ned längs E4:an och övriga Europa...
Ja Haga är en ganska charmig åker, men om några månader är det verkligen inget att avundas
Sen ligger ju Sthlm med omnejd ganska "off-pist" också, har inget intresse där uppe, föredrar Europas andra storstäder...
Vinst idag med 3 - 1! Men får nog jogga till hallen om jag ska hinna, slutar jobbet kl 15 och måste sen gå från Högstorp till Doomen... meh
Vackraste klubbmärket wrote:
Ja Haga är en ganska charmig åker, men om några månader är det verkligen inget att avundas
Sen ligger ju Sthlm med omnejd ganska "off-pist" också, har inget intresse där uppe, föredrar Europas andra storstäder...
Vinst idag med 3 - 1! Men får nog jogga till hallen om jag ska hinna, slutar jobbet kl 15 och måste sen gå från Högstorp till Doomen... meh
Ni åker dit idag...5:3 och Bång gör sista i tom kasse.
Nu är tifot riggat. Fan vad najs det kommer att bli (om alla hjälper till förstås). Men alla hjälper förstås till med tifot, och alla kommer att sjunga på hela västra stå, annars kan man stå på den neutrala läktaren.
Det är ju mer pinsamt att inte sjunga när man är på västra stå än att sjunga.
Men som sagt vill man inte sjunga så finns den neutrala läktaren, eller sittplats. För idag ska läktaren gunga.