Växjö Lakers - Leksands IF
Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
-
- c/o LL´s Forum
teddy skrev:För fan tagga till nu. Vi kan ju säkra kvalserie platsen ikväll utan playoff. Ännu ett steg framåt i karriären för lakers som förening. Hoppas vi blir många som taggar till i tipshallen innan matchen. Roligt att prova på något nytt.
Ikväll får man nog köra "fååå höra alihopa nurååååå".
Ryktet har spridit sig att en viss storvuxen man runt 30+ kan göra en liten mini comeback på pallen ikväll och köra ge mig ett VLH innan match. Och det är inte jag eller Anders, resten får ni lista ut själva.
Så TAGGA.
Och varför skulle inte Anders köra det då?
Den som inte sjunger är taifare!!!
serra skrev:Så här fast x10!!!!
http://www.youtube.com/watch?v=OX31kAzPbTE
Vilket grymt klipp! Har ej sett tidigare. I det läget är man verkligen sjukt stolt att vara Lakers-fan!
Hockey är roligare än fotboll!
ja klippet när vi gick till kvalserien förra året frambringar både ståpäls och en tår fortfarande,vilken match och vilket minne för livet!
dagens match kan skicka oss vidare i Lakers framgångssaga,kvalserien utan play-off är det naturliga steget efter förra årets bragd.
dagens match kan skicka oss vidare i Lakers framgångssaga,kvalserien utan play-off är det naturliga steget efter förra årets bragd.
Behandla folk så att de inte kan göra detsamma mot dig.
Växjö Lakersissä!!
Växjö Lakersissä!!
-
- Styrelsen Lakers Lakejer
undrar med varför inte Anders eller någon annan som brukar vara där kan köra VLH ?? ... har vi klackledare som är där match in och match ut så ska väll dom köra!!
jag är sjuuukt taggad kommer bli riktigt bra drag !! idag ska vi fan skrika ihjäl oss !!!! vi ska bara ta sista platsen de finns inget annat !!!
KOMIGEN NU SITTPLATS !
jag är sjuuukt taggad kommer bli riktigt bra drag !! idag ska vi fan skrika ihjäl oss !!!! vi ska bara ta sista platsen de finns inget annat !!!
KOMIGEN NU SITTPLATS !
" Jävla Moped" :D
" Det Är Tajt " ;)
" Det Är Tajt " ;)
- Lightsbane
- Forumamatör