Någon som vet om det blir enkronan mot Leksand? Just nu är sittplats slutsåld. Gott om ståplatsbiljetter kvar så se till att köpa allihopa. På fredag ska taket lyfta.
Hade varit mäktigt om man kunde ha någon som fick igång sittplats, med typ Komigen Lakers. (Någon som står med sittplats i några minuter som Bizon en gång gjorde, eller eventuellt lämna papper där som de kan läsa)
Vore det inte mäktigt om vi kunde fylla kortsidan med både tröjor och halsdukar i den sista matchen? (Där är jag riktigt avundsjuk på leksands kortsida i Ejendals Arena)
Last edited by Lakersfan_03 on 5 March 2010, 09:05, edited 1 time in total.
"- Jag kan ärligt talat säga att det var en av de bästa tiderna i mitt liv." / Shjon Podein om tiden i Växjö
Kommer att finnas nån form av uppmaning till sittplats på fredag. Är dom bara en gnutta intresserade av att tända till Lakers så kommer det bli ett sjuhelvetes drag. Tro mig. Är ju fredag oxå så då har förhoppningsvis en stor del av sittplats tutat i sig lite och vågar då säkert släppa loss lite extra
Haha de som missar denna matchen lär ångra sig. Fy satan alltså. Risk för en hel del dödsfall för taket lär ramla ner. Nu jävlar!! KOM IGEN LAKERS!!!!!
Möjligt att de spelar mer avslappnat, men vi verkar vara i en riktigt bra form igen.
Ingen kan få mig att missa matchen på fredag och den ska ses live.
På fredag ska det vara säsongens bästa stämning. Fyfan för den som inte är taggad. Hoppas vi får igång sittplats för en gångs skull, mot Malmö var det gåshud riktigt grymt. Kan vi återse det? Vill höra Lakerdomes bästa KOMIGEN LAKERS och alla ska vara med, ge dig inte förens alla är med anders avbryt om de så behövs.
NU visar vi hockeysverige hur man skapar stämning, Det ska höras ända ut till Tv-tittarna och de ska drömma om stämningen vi har. Nu har Lakers gjort det vi hoppats på att nästan ta sig till kvalserien, nu är det fan vårt jobb att underlätta för dem.
PÅ FREDAG LYFTER TAKET OCH RAMLAR NED I SMÅLANDS AVLOPP, TINGSRYD!!!!!!!!!!!!!!
"- Jag kan ärligt talat säga att det var en av de bästa tiderna i mitt liv." / Shjon Podein om tiden i Växjö
Bara vi tar en poäng här i denna match så är ja djävla så nöjd sen skiter ja i om vi torskar i förlängningen eller på straffar för 1 pinne så är vi i KVALSERIEN
Räcker verkligen 1 poäng? har vi tillreckligt med målskillnad för det?
Almtuna har trots allt troja i sissta omgången där dom kan vinna relativt stort o få bra målskillnad. hade vatt skönast att få 2 poäng.
men om vi tar en poäng mot leksand o förlora i sudden o får -1 i mållskillnaden och almtuna vinner med 2 mål över västerås och OM vi torska mot borås med 2 mål då räcker det att de vinner över troja med 2-3 mål.
Resultaten kan ju gå hur som helst. Det enda vi kan påverka är den egna insatsen. Full fokus på nästa byte. Vi har möjlighet att säkra en direktplats geom att vinna imorgon och den chansen ska vi ta.
Det är inte bara att fixa. Den måste köpas ny och är inte gratis och med vår buget så får det helt enkelt vänta till nästa säsong. Men vi har ju 1 megasize och det är ju bättre med en på isen än ingen i skogen. Kör hårt!
Talismanen wrote:Det är inte bara att fixa. Den måste köpas ny och är inte gratis och med vår buget så får det helt enkelt vänta till nästa säsong.
Det är ju inte så att detta problem uppstod i förrgår. Har ju legat på dem ett tag. Klacksektionen har haft god tid på sig att samla in pengar mm och beställa en ny pinne (ett halvår). Nu vet ju inte jag om www.tifo.it har långa leveranstider. Ett halvår minst:) Men går det inte bara att köpa ett långt jävla metspö?