JA vem kommer få stå Alsenfelt eller Fasth, Fasth eller Alsenfelt en djävligt jobbig ekvation här va, Fasth har gjort det förbannat bra emot Aik men han kommer tillbaka från skada och är lite matchotränad men djävligt sugen på spel.
Alsenfelt är grym i målet just nu men killen har stått väldigt mycket senaste tiden och behöver vila men ser han gärna i målet ikväll.
Thalberg kan väl nämnas att att han är inte i sitt livs form däför vill ja inte se honom i målet.
Backarna måste hjälpa målisen till 110% ikväll för om detta ska gå vägen
Forwards vet vad som gäller ,skruva in siktet och smiska in trissan i nätet
hoppas på ett djävla drag som Lakers går vinnare ur.
Enligt mig tycker jag att Oscar ska stå. Han har spelat bra och borde få förtroende från tränaren igen nu när alla målvakterna är fit for fight!
Fasth samtidigt är ju Viktor kung på hovet!
Hockeyallsvenskan - Serien med extra mycket hjärta!
Tycker nog att det vore kul om Fasth får stå idag. Och sen får Oscar sänka rödhökarna på fredag:) Däremot köper jag inte riktigt argumentet om att Oscar behöver vila. Finns många målvakter som står 10-tals matcher i rad.
Jag är dock rätt säker på att Fasth står ikväll. Om han själv känner sig redo vill säga.
Jag är en stolt stockholms lakej som tar mig till hovet ikväll. Har följt Lakers via swehockey och anda webbforum de sista åren och är riktigt stolt över att Växjö har lyckats skapa ett hockeylag som ligger i topp i sveriges andraliga. Bor i Sthlm sen 6 år nu, men flyttar snart tillbaka och jag kommer ta en given plats i lakejernas trupp i den nya suveräna arenan som ska byggas i Växjö. Säger kort; GO LAKERS!
Förslagsvis petar man in fimpen där istället! egentligen vill jag ha honom i 1:a linen men han tar lätt Gurras plats där och det kan bli äckligt bra fart i den linen .
SMSa pct till 72550 så bidrar du med 50:- till en mer färgglad läktare
då är man på väg till stockholm. jag hoppas lakers gör en lika bra match som de gjorde senast mot mora då tror jag de får med sig minst 1 poäng hem idag.
vill nog se oscar imål idag. känns som ett säkrare kort än fasth.
Jag tycker Peter Lake är skitrolig
Han sitter bakom sin skärm i Ljungby och skrattar gott åt oss...
Man kanske skulle regga sig under "Troja Häst" i deras forum
Predator skrev:Jag är en stolt stockholms lakej som tar mig till hovet ikväll. Har följt Lakers via swehockey och anda webbforum de sista åren och är riktigt stolt över att Växjö har lyckats skapa ett hockeylag som ligger i topp i sveriges andraliga. Bor i Sthlm sen 6 år nu, men flyttar snart tillbaka och jag kommer ta en given plats i lakejernas trupp i den nya suveräna arenan som ska byggas i Växjö. Säger kort; GO LAKERS!
Så jävla härligt att höra. Du är mer än välkommen. Vi blir bara fler och starkare.